Universitat
Organitzen el primer festival de publicitat al carrer, a Girona
Una quarantena d'estudiants del quart curs del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat de Girona (UdG) preparen per al divendres 27 i el dissabte 28 de gener del 2012 el primer festival de publicitat al carrer (publicitat de guerrilla o street marketing).
El lema del festival vol ser provocatiu i innovador: Kiss my ads (Fes un petó als meus anuncis), però que remet al Kiss my ass (Fes un petó al meu cul). “Ho volíem relacionar amb el fet de fer un petó al cul de la lleona [una de les llegendes de Girona]”, diu Ariadna Audivert, una de les organitzadores. Hi haurà ponències, un concurs i el dia 28 el carrer Santa Clara serà l'escenari de les creacions dels artistes. La idea neix de l'assignatura Organització d'Esdeveniments. “No és un treball que fas i l'entregues, sinó que ho estem creant. És un estil de publicitat diferent, que crida més l'atenció”, afirma Jennifer Olbrich, una altra de les organitzadores.