L'empresa Carns J. Bassó obre la seva primera botiga a Barcelona
La firma ha obert una carnisseria al barri de la Guineueta i n'inaugurarà tres més abans de final d'any
Preveu contractar 20 nous treballadors aquest 2012
Carns i Embotits J. Bassó ha obert la seva primera botiga a Barcelona, concretament al barri de la Guineueta. El primer establiment barceloní de la marca serà del tipus de carnisseria tradicional, tal com va fer a Girona amb la primera botiga a Taialà. L'empresa té en aquests moments vuit punts de venda directa i de cara a aquest any preveu obrir-ne tres més: dos a l'àrea metropolitana de Barcelona i un a Figueres. Amb aquestes obertures, l'empresa que actualment disposa d'una quarantena de treballadors preveu contractar 20 persones més.
Carns J. Bassó, amb seu al polígon de Taialà, ven actualment el 55% de la seva producció (carn fresca i precuinats) directament al consumidor, i la resta es destina al segment de l'hostaleria. En aquest sector, l'empresa compta amb una cartera de 300 clients. La nau de Taialà té una extensió de 17.000 m² –formades per diverses sales i despatxos repartits entre les tres plantes–, des d'on surten totes les comandes. L'empresa ven tota mena de carn fresca com ara pollastre, ànec, oca, xai, porc i vedella, productes elaborats i també plats precuinats. “En els últims anys la facturació d'aquesta empresa ha registrat xifres positives malgrat la forta crisi que ha marcat l'evolució dels mercats europeus”, segons va dir ahir el gerent de l'empresa, Jordi Bassó,
L'empresa disposa d'una botiga a la mateixa nau de Taialà, i amb tres establiments més repartits arreu de la ciutat. La resta son a l'Alt Empordà –té carnisseries a Castelló d'Empúries i a Empuriabrava.
LA XIFRA
LA XIFRA
Tres anys de venda per internet
Carns J. Bassó va obrir fa tres anys la venda de carns per internet. Va ser “la primera iniciativa de la demarcació” que va posar al servei de l'usuari la venda de productes carnis a través de la xarxa. La valoració del primer any de proves “va ser totalment positiva” i va animar des del primer moment l'empresa. El web ofereix uns 200 productes i, com concreta Jordi Bassó, compta amb una mitjana d'entre 90 i 120 comandes mensuals.