Objectiu: 7.500 abonats
Futbol. Girona. El club congela la quota als actuals propietaris de seient a Montilivi i fa un petit increment per als nous. El president anuncia que s'han acabat les invitacions
El Girona va presentar ahir la nova campanya d'abonats per la temporada que ve. En el marc de crisi econòmica actual, i amb l'objectiu de fidelitzar els socis que ja són abonats, el club ha decidit congelar la tarifa als socis que renovin el seu seient: “Mantenim els preus de la temporada passada. Per als nous abonats sí que s'han incrementat una mica els preus, però són molt raonables dins el context actual”, va destacar el president del Girona, Joaquim Boadas.
El màxim representant del club va explicar que s'han acabat les invitacions: “Les invitacions eren una estratègia per atreure nous aficionats. Molta gent potser no hauria vingut mai a l'estadi si no se l'hagués convidat. Crec que l'estratègia ha sortit bé; ara gairebé ningú pot dir que no ha presenciat un partit en directe del Girona. Ara tanquem aquesta etapa i els únics que tindran la clau de Montilivi seran els abonats.”
Actualment, el Girona té 6.200 abonats amb seient a l'estadi de Montilivi, i l'objectiu de cara a la pròxima temporada és arribar als 7.500.
Renovar per internet
El cap de màrqueting, Xavi Jofre, va explicar algunes novetats de la nova campanya, en què les noves tecnologies seran protagonistes: “A la web, hem activat el servei de renovació per internet per evitar desplaçaments, ja que a molts socis de la resta de la demarcació els suposava una dificultat”. Jofre també va explicar que de l'1 al 15 de juny es contactarà amb els abonats des del número 1 fins al 3.000 per renovar la seva localitat, i des del 18 fins el 31 es farà amb la resta: “Si l'1 de juliol algun soci no ha renovat la seva localitat, aquesta quedarà lliure.” Els preus dels abonaments inclouen descomptes per a joves, jubilats, veterans, jugadors de base, discapacitats i components del projecte Tots Som Girona.