La incompetència de lnstitut Obert de Catalunya
Al passat 23 de maig vaig voler matricular-me a un cicle formatiu dels que ofereix l'IOC. Faig la inscripció telemàtica com a “alumne nou” i em diu que el meu número del DNI ja està registrat. Llavors, vaig considerar que potser, se'm considerava “alumne antic”.
El mateix dia 23, envio un primer missatge de correu electrònic sol·licitant les claus d'accés al campus, per tal de formalitzar la matricula d'alumne antic. Aquestes claus, després de missatges i més missatges, les obtinc al dia 6 de juny.
Tan bon punt les rebo, intento formalitzar la matrícula, entro al meu campus virtual, i busco el cicle en el qual em volia matricular, i aquí ve la meva sorpresa i indignació: al web, em surt que el període de matrícula havia finalitzat, per tan se'm considera “alumne nou”! I resulta que el període de matrícula havia finalitzat al 31 de maig!
Exposo el meu problema a l'IOC, el mateix 6 de juny, i em contesten un correu electrònic al 14 de juny, indicant-me que em podré matricular a la pròxima convocatòria, ja que ha finalitzat el procés d'admissió d'alumnes nous.
No em semble ètic ni correcte que, per un error que considero seu, i que en tot moment estava reclamant, no em pugui matricular per iniciar el cicle al pròxim setembre-octubre.
Les Preses (Garrotxa)