Societat

Un cotxe s'encasta en un restaurant de Badalona, sense causar ferits

El conductor, que portava una L de principiant, ha xocat contra la façana del restaurant Gran Recer

De moment, es desconeixen les circumstàncies en les quals s'ha produït l'accident

Un turisme s'ha encastat aquest diumenge en un restaurant de la Travessera de Montigalà, de Badalona (Barcelonès) i ha destrossat la part inferior d'una paret de vidre i alumini, sense causar ferits, informen els Bombers de la Generalitat.

L'avís del succés s'ha rebut cap a les 15,30 hores i al lloc hi han acudit quatre vehicles dels bombers, que han aconseguit remolcar el turisme i treure'l del restaurant Gran Recer, que ha registrat diversos danys en l'estructura de vidre del mateix.

De moment, es desconeixen les circumstàncies en les quals s'ha produït l'accident, en el que no ha resultat tampoc ferit el conductor del vehicle, que portava una L de principiant al volant.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.