Sans, a Washington
Raquel Sans es farà càrrec a partir del 2014 de la corresponsalia de TV3 als Estats Units, que des del 2009 ocupa Antoni Bassas
el 30 de juny i durant sis mesos Esteve Soler serà el corresponsal temporal
TV3 va anunciar ahir que Raquel Sans es farà càrrec de la corresponsalia que TV3 té a Washington, en substitució d'Antoni Bassas, que l'ocupava des del 2009. No serà un relleu immediat entre ells dos, sinó que hi haurà un període transitori. Així, Bassas deixarà el seu lloc a la capital dels Estats Units el 30 de juny, quan se li acaba el contracte, i Raquel Sans se'n farà a càrrec a partir del gener del 2014. Durant els sis mesos del segon semestre d'aquest any serà un altre periodista de la casa, Esteve Soler, qui estarà provisionalment a la corresponsalia de Washington fins que s'hi incorpori Raquel Sans.
Més de 16 anys a la casa
Raquel Sans ha estat vinculada a TV3 des del 1996, i ha desenvolupat la major part de la seva carrera a l'àrea d'informatius i davant de la pantalla. Així, és una de les cares dels Telenotícies des de fa més d'una dècada. Va presentar el TN matí l'any 2000 i el TN migdia del 2002 al 2006, any en què es va incorporar al TN vespre. Des d'aleshores ha compartit la presentació de l'informatiu nocturn amb Ramon Pellicer. En aquests últims anys també ha presentat El paisatge favorit de Catalunya (2009).
Esteve Soler és un periodista especialitzat en informació internacional. Va ser el primer corresponsal de TV3 al Pròxim Orient (2001). Després de dos anys a l'equip de 30 minuts (2004-2005), des 2006 és presentador de la franja de nit del 3/24.
Pel que fa a Antoni Bassas, tancarà una etapa de quatre anys a Washington, on es va instal·lar el 2009, en substitució d'Albert Elfa. “Per la meva banda no hi ha notícia: sempre he dit que tornaria a l'estiu del 2013”, va piular ahir a Twitter. I sobre el seu futur va dir: “Continuar al periodisme, que avui no és poca cosa.”