Futbol català

Neix la ‘Llagostelada'

Futbol. El club llagosterenc presenta una samarreta commemorativa per les semifinals de la copa Catalunya contra l'Espanyol amb una estelada blaugrana al pit com a gran protagonista

Ja es coneguda per tothom la catalanitat del Llagostera arreu. Ahir a la tarda però, el club llagosterenc va fer un pas més endavant i va presentar una samarreta commemorativa per la disputa de les semifinals de la copa Catalunya contra l'Espanyol. Amb una estelada blaugrana, els colors del club, com a protagonista principal, l'entitat presidida per Isabel Tarragó mostra un clar posicionament polític: “Evidentment que ens sentim identificats amb el símbol de l'estelada. Ja l'hem portat al darrere del coll en altres edicions de la copa” explicava la presidenta, que va aprofitar l'acte per anunciar que el Llagostera iniciarà, avui mateix, una campanya de micromecenatge a través d'Internet per recaptar diners i “poder arribar al final de la temporada” en paraules de Tarragó –el número de compte a través del qual es poden fer les aportacions és el 0081 5392 18 0001013403–. Per fomentar la participació i el boca a boca a les xarxes socials, el club sortejarà dues samarretes entre els mecenes que aportin algun euro per la causa i els tweets més originals en el hashtag que es va crear ahir a Twitter, i amb un èxit considerable, #Llagostelada, nom que se li ha donat a la samarreta reivindicativa que, amb el suport de l'Assemblea, ha ideat el club gironí.

LES REACCIONS

És evident que ens identifiquem políticament amb l'estelada, ja l'havíem portat
Isabel Tarragó
Presidenta del Llagostera
De moment s'ha fet un tiratge de 20 samarretes dos de les quals seran sortejades entre els mecenes i ‘twitaires' que participin
La samarreta té el nom de ‘Llagostelada'. No portarà publicitat però aprofitem per engegar una campanya de micromecenatge

“Si el Llagostera passa, la final a terres gironines”

Són paraules del president de la federació catalana que es va atrevir a prometre això a Isabel Tarragó si el Llagostera guanya a l'Espanyol. Andreu Subies, va fer una ferma defensa de la competició, recordant que és de les poques oficials que li queden al país, que té molta història i que entre totes les parts implicades l'han de cuidar per no perdre-la. La motivació amb què els quatre semifinalistes afronten la competició va en funció de l'estat dels seus objectius principals de la temporada. Així, l'Espanyol i el Llagostera, que s'enfrontaran en la primera semifinal (a les 7), tenen la permanència a primera i segona B, respectivament, gairebé assegurada, de manera que veuen la copa Catalunya com una bona manera d'arrodonir una bona temporada. En canvi, el Barça, amb les semifinals de la Champions com a gran prioritat, i el Nàstic, centrat en classificar-se per a la fase d'ascens a segona A, veuen la competició com a més secundària. De fet, Toni Freixa va avançar que el Barça competirà en la semifinal que l'enfronta al Nàstic (a dos quarts de 10) amb l'equip filial.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.