Política

‘Tossudament alçats', de Llach, l'himne del 29-J

Els organitzadors animen els assistents a aprendre's la cançó, escollida per tancar el Concert per la Llibertat

Tossudament alçats, composta per Lluís Llach el 2006 i inclosa en l'àlbum i., publicat aquell mateix any, ha estat la cançó escollida com a himne del Concert per la Llibertat. La lletra de la composició, que Llach va incloure en l'extens repertori dels dos concerts de comiat que va oferir l'any següent a Verges, casa perfectament amb l'esperit del concert. És per això que ha estat l'escollida pels organitzadors, que ahir van fer una crida perquè tots els assistents al concert se n'aprenguin la lletra. La intenció és que quan soni tothom la canti i que, al mateix temps, il·lumini la pantalla del seu telèfon mòbil per aconseguir una imatge tan o més impactant que la que era habitual anys enrere, quan el públic acompanyava les cançons més emotives dels concerts amb la flama dels encenedors. El canvi d'hàbits i les noves tecnologies al servei de l'emotivitat.

Fins ara s'han venut unes setanta mil entrades per al concert. Dilluns se'n van posar a la venda trenta mil més, la majoria de les quals sense visibilitat, cosa que ha fet baixar la demanda. El preu d'aquestes entrades és de 10 euros i encara n'hi ha de disponibles.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.