Serveis

Renoven el contracte de l'enllumenat de Begur

El servei de control, manteniment i conservació de l'enllumenat públic de Begur estarà a mans de l'empresa Enllumenats Costa Brava per quatre anys més amb una pròrroga possible amb l'acord de les dues parts per dos anys més. Ho va aprovar el plenari de principi d'aquest mes de juliol, en el quals es va fer públic també el preu de la concessió, que és de 58.685 euros amb l'IVA inclòs. Van presentar-se al concurs quatre empreses, a banda de la vencedora: Elecnor, Momcobra, UTE Moncobra i Fulton Servicios Integrales. La diferència entre la primera, Enllumenats Costa Brava, i Elecnor, la segona, va ser de prop de vuit punts.

L'alcalde de Begur, Joan Català, va destacar que “els costos anuals són molt similars” als que es pagaven fins ara, però ell hi veu avantatges amb la nova concessió perquè “ara les regles del joc queden més clares i s'estableixen uns compromisos més exigents per a l'empresa”.

Entre la planificació d'actuacions, Català enumera “la revisió de potències a la baixa”, per ajustar la despesa energètica, i la renovació progressiva de punts de llum que se substituiran per làmpades de millors prestacions i consum més baix. L'objectiu d'estalvi era un plantejament que ja s'havia marcat l'equip de govern a final del 2013 quan es planificava el nou pressupost per al 2014.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]