Lubitz va accionar diverses vegades els comandaments perquè l'avió baixés més ràpid
La segona caixa negra confirma que el copilot va estavellar l'aparell de forma deliberada
L'oficina d'investigació continua treballant per establir una seqüència precisa del que va passar els últims minuts del vol
La segona caixa negra de l'avió de Germanwings, el registrador de dades de vol (FDR, per les seves sigles en anglès), confirma que el copilot Andreas Lubitz va estavellar l'aeronau de manera voluntària. El dispositiu revela que va accionar diverses vegades els comandaments perquè l'aparell baixés més ràpid, segons ha informat l'Oficina d'Investigació i Anàlisi de França en un comunicat.
L'oficina d'investigació no dóna més informació, però afegeix que continuen treballant per establir una seqüència precisa del que va passar els últims minuts del vol. Aquesta segona caixa negra es va trobar enterrada a terra i va caldre excavar per recuperar-la. Es creu que va estar exposada al foc, perquè està totalment ennegrida.
El vol 4U9525 de Germanwings cobria la ruta entre les ciutats de Barcelona i Düsseldorf amb 150 persones a bord, entre passatge i tripulació. L'avió es va estavellar el 24 de març als Alps francesos.