Rovira demana el vot per ERC a Santa Coloma
La secretària general del partit dóna suport al candidat Joan Martí
La secretària general d'ERC i portaveu del partit al Parlament, Marta Rovira, va demanar ahir a la tarda al vot a Santa Coloma de Farners pel candidat local, Joan Martí, a qui va acompanyar en una visita a l'Ajuntament i pels carrers del centre del poble.
Rovira va recordar a alguns colomencs amb els quals va tenir l'oportunitat de dialogar la importància dels comicis de diumenge i el fet que cal –segons va afirmar– que “les forces independentistes siguin majoria el 24-M”. L'advocada vigatana va assenyalar que el cap de llista, Joan Martí, és un exemple de “persona vàlida i honesta”. Martí és professor de la UdG i alcaldable per segona vegada.
“Experiència en gestió”
ERC aspira a disputar la supremacia a CiU, que sempre ha dut la veu cantant. “La llista té persones amb experiència en gestió pública i gestió privada”, diu Martí. En els primers llocs hi ha Ricard Pujol, responsable de logística d'una empresa de transformació de paper; Carme Dilmé, mestra i directora de l'escola Els Estanys de Sils; Manel Barroso, administratiu d'una empresa d'automòbils; Anna Camps, pedagoga i mestra; Jordi Armengol, arquitecte i director de l'Escola Municipal d'Art de Girona, i Jordi Sitjà, metge de medicina esportiva.