Èxit de la subscripció de participacions preferents de Caixa Penedès

Caixa Penedès va tancar amb èxit la nova emissió de participacions preferents que s'hauria d'haver tancat demà. L'import de l'emissió era de 250 milions d'euros i les participacions van ser totalment distribuïdes a través de les més de 600 oficines que l'entitat financera té repartides pel territori.

Aquestes participacions preferents ofereixen una alta rendibilitat. L'interès anual del primer any és del 7,25% i, a partir del 30 de setembre del 2010, l'entitat ofereix la garantia d'un interès mínim del 7,00% anual. Malgrat que el producte té una amortització indefinida, Caixa Penedès ha donat a entendre que la previsió és que l'amortitzi anticipadament a partir del cinquè any.

Segons Caixa Penedès, la rapidesa amb què s'ha produït la subscripció de les participacions preferents és una mostra de la confiança que els clients tenen en l'entitat. De fet, en aquest moment Caixa Penedès està situada entre les entitats que disposen d'unes majors ràtios de solvència del sector financer a l'Estat espanyol.

Caixa Penedès disposa d'una xarxa de més de 600 oficines a Catalunya i a l'Estat espanyol i de més d'1.300.000 clients. En el primer semestre de l'exercici, el benefici recurrent del grup Caixa Penedès va ser de 70,5 milions d'euros i el benefici net, de 36 milions d'euros. Això, després de realitzar donacions voluntàries complementàries de 86,1 milions d'euros.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.