Motor

MV Agusta F3 800, un concentrat de virtuts

Combina el vigor d'una superbike de 1.000 cc amb la facilitat de conducció d'una superesport de 600 cc. I el motor puja tant de voltes com un de quatre cilindres però amb el parell d'un V-Twin. Tot això...

La gamma de trial 2014 de Gas Gas

Ossa posa al dia l'Explorer

.

Metropolis, la resposta de Peugeot

Escúters professionals de SYM

Protecció per als més petits

.

Guzzi canvia d'imatge

.

Ideal per a l'estiu

.

La KTM 1290 Super Duke R ja roda

També al circuit de Vallelunga, el 312 P de Tim Schenken i Carlos Reutemann, que van ser segons, el millor resultat de Ferrari en aquella cursa. Foto:MARIO CHAVALERA

Un adéu sense retorn

Després d'arrasar al campionat del món de marques l'any 1972, Ferrari va anar a menys la temporada següent, al final de la qual va decidir plegar i concentrar els esforços en la fórmula 1. Han passat 40 anys i no s'ha vist mai més en les curses de resistència un prototip de Ferrari inscrit oficialment ...

Tram típicament asturià. Estret, lliscant i amb pluja. Un bon terreny per demostrar les qualitats del 127 de Seat Coches Históricos. Foto:MIQUEL LISO

Històrics i amb l'esperit ben lliure

El Ford GT 40 xassís P/1071, adquirit per Piers Weld-Forrester l'abril del 1967 i propietat de Mark Finburgh des del 1972, en la zona dels boxes del Circuit de Catalunya i a punt d'entrar a la pista. Foto:JOSEP AUTET

Pressa? Gens, tot al contrari

Per donar més èmfasi a l'escena, Ferrigno es va decidir per realitzar un quadre de grans dimensions, 92 x 73 centímetres.

La màgia de les nits de Le Mans

Aquest esdeveniment ofereix la possibilitat de veure vehicles singulars que formen part de la història. En primer terme, un Porsche 908/3. Foto:J.C

Un museu viu al Circuit

El Ford Escort de Stig Blomqvist pren la sortida en la primera edició del Ral·li Costa Brava Històric, l'any 2004.  Foto:J.C

El desè capítol d'una història apassionant

Jack Brabham, al volant d'un Brabham-Ford als segons entrenaments lliures del Gran Premi de Mònaco de F-1, l'any 1970. Foto:JOSEP CASANOVAS

Si plou, res millor que un bon paraigua

El Ford GT 40 als 1.000 km del Nürburgring 1964, la primera cursa d'aquest cotxe. Foto:FORD

El botxí dels Ferrari

.

La bèstia que només Röhrl va saber domar

Els Seat 600 i Mii, en les variants de dues i quatre portes.  Foto:SEAT

Cadascun en el seu temps

El dia 31 d'aquest mes farà exactament 40 anys que Seat va fabricar l'últim 600. Un bon moment per comparar com era l'utilitari per excel·lència d'aquella època respecte del seu equivalent d'ara, el Mii

.

Tercera generació del BMW X5

.

Sèrie commemorativa del 911

.

Els primers Mercedes-AMG de quatre cilindres

.

El fascinador Audi RS 7 Sportback

.

La família del VW Golf creix

.

Opel Country Tourer, el més aventurer dels Insignia

Sensacions esportives

Capdavanter

La Vespa 946 evoca en les seves formes i proporcions el primer escúter fabricat per Piaggio, l'any 1946.  Foto:PIAGGIO

Interpretació moderna del classicisme

La Vespa 946 és per damunt de tot un escúter amb un nivell d'exclusivitat difícil d'igualar. Fidel en les formes a les del model original, s'equipa amb alta tecnologia i té uns acabats exquisits

A la tradició d'escúter urbà que l'ha acompanyat sempre, el Forza hi afegeix ara les condicions de gran turisme. Foto:HONDA

La ciutat li queda petita

La Honda CRF 250M és una moto molt al gust d'un públic jove i al que li agrada distingir-se. És àgil en ciutat i molt divertida en carreteres sinuoses.  Foto:HONDA

La diversió està garantida

Aquesta és una moto àgil en carretera i d'allò més vàlida en pistes fora de l'asfalt. Respecte de la F 800 GS la capacitat de dipòsit de gasolina és superior i en conseqüència el subxassís ha estat reforçat. Foto:BMW

Viatgera amb esperit aventurer

Sobren les paraules. L'aspecte del Suzuki Burgman 650 és imponent. Ara se'ns mostra amb unes arestes més fines i una cua més estilitzada, Foto:SUZUKI

Tot un luxe, ja està tot dit

Kymco comercialitza dues versions d'aquest vistós K-XCT, que si bé té uns quants elements en comú amb el Super Dink compta amb un xassís de nou disseny. Foto:KYMCO

Tan esportiu com polivalent

El motor de la nova Hypermotard és més potent que l'anterior i també més progressiu. Els controls electrònics també intervenen en benefici del gaudi i la seguretat. Foto:DUCATI

La diversió està garantida

Sense limitador electrònic d'entrega de parell, el conductor és amo i senyor de la resposta del motor. Foto:TRIUMPH

I ara, qui li posa els límits?

La nova KTM Adventure ha reforçat la seva condició de moto esportiva i de turisme. Foto:KTM / R. SCHEDL

L'estrella de brillantor taronja