Cinema

universitats

Isaki Lacuesta filma un anunci per a la UdG

L’espot, de quatre minuts, promociona la universitat com un espai pròxim i creatiu

La Universitat de Girona (UdG) ha apostat per primera vegada per un espot promocional d’autor amb l’objectiu de donar a conèixer els valors del centre en una campanya institucional batejada amb l’etiqueta #historiesudg. El cineasta gironí Isaki Lacuesta, guanyador de la Conxa d’Or de Sant Sebastià, quatre premis Gaudí i un Goya, ha estat l’encarregat de donar forma a la campanya amb un anunci de quatre minuts de durada que retrata el caràcter de la institució a través de les persones que en formen part. Lacuesta, que també ha impartit docència a la UdG, posa en relleu en el seu treball la proximitat entre professorat i alumnat com un valor diferencial, i els vincles que s’estableixen entre ells tant dins com fora de les aules. D’aquesta manera, el film incorpora el testimoni de professors com el filòsof Xavier Antich, el d’estudiants de diferents facultats i fins i tot d’antics alumnes com el centrecampista del Girona FC Àlex Granell.

L’eix de la campanya #historiesudg, segons explica la universitat, es basa en els relats de vida, que aposta, afirma, “per construir una atmosfera i un relat màgics per connectar amb el públic a través tant de la raó com de l’emoció”. L’espot forma part de l’estratègia comunicativa de la UdG, que també ha incorporat canvis en la seva imatge corporativa, ha creat un nou web i ha posat en marxa una guia d’experts. Fa uns mesos va estrenar també un vídeo promocional adreçat específicament als preuniversitaris.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia