cultura

El festival s’eixampla

La 17a edició del Black Music Festival ha satisfet les expectatives dels organitzadors, amb més de 12.000 espectadors que han gaudit de la trentena de concerts i activitats programats. Destaquen els plens absoluts als concerts de Martha Reeves and the Vandellas, La Raíz, el Black Music per als Menuts, la Big Black Rhino, Ibeyi o el Black Music Pícnic, i les descobertes d’artistes com ara Bitty McLean, The Soul Jacket i, sobretot, Eric Gales, que alguns consideren la millor proposta d’aquest any. Pau Marquès, director del festival, destaca la descentralització de les activitats, no només a diversos espais de Girona sinó també d’arreu del país, i l’ampliació de “l’amalgama de públics” que atreuen. El creixement del projecte pedagògic de la Black Music Big Band, amb reputació dins el panorama musical català, és un altre fet destacable. La pròxima edició serà de l’1 al 17 de març del 2019.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Cultura

Mor Juan Brujo, líder de la banda d’extrem metal Brujería

patrimoni

La Sagrada Família escalarà l’any que ve els 172’5 metres

Barcelona
cultura

El festival Premià del Mal reunirà escriptors de novel·la negra i criminòlegs

premià de mar
Lluís Riera
Novel·lista

“Volia escriure un ‘thriller’ negre i cru ambientat a la Catalunya interior”

Barcelona
MÚSICA

Músics d’Els Pets, Umpah-Pah, Sopa de Cabra i Lax’n’Busto homenatjaran Marc Grau

barcelona
CRÒNICA

Lucia Fumero enamora a Vic amb el seu ‘Folklore’

art

Sala Dalmau, 45 anys i com el primer dia

barcelona
còmic

El Manga Barcelona celebra 30 edicions amb un cartell de Naoki Urasawa

barcelona
ÒPERA

Ollé aixeca l’òpera de Xostakóvitx com a ‘thriller’ per empoderar la dona

BARCELONA