Cultura

El FICVI rep 666 curtmetratges a concurs

El Festival Internacional de Curtmetratges de Vila-seca (FICVI) ha tancat el període d’inscripció de la setena edició amb una xifra demoníaca de curtmetratges inscrits, 666, procedents d’un total de 42 països, informa ACN.

Actualment s’està treballant en el procés de selecció dels curtmetratges finalistes i al llarg de l’agost es presentarà la llista dels finalistes que es podran veure en aquesta edició, que se celebrarà del 14 al 23 d’octubre al Celler de Vila-seca.

El Celler de Vila-seca té la consideració de bé cultural d’interès local. L’edifici es va construir l’any 1919, obra de l’arquitecte Pere Domènech i Roure, fill del també arquitecte Lluís Domènech i Muntaner. Adquirit per l’Ajuntament de Vila-seca el 2014, fa poc que s’ha restaurat.

La llista de països que han presentat projectes són: Albània, Alemanya, Argentina, Àustria, Bèlgica, Bolívia, Brasil, Colòmbia, Corea del Sud, Cuba, Equador, Espanya, Estats Units, Estònia, França, Índia, Iran, Irlanda, Israel, Itàlia, Lituània, Luxemburg, Malàisia, Mèxic, Noruega, Països Baixos, Panamà, Paraguai, Polònia, Portugal, Regne Unit, República Txeca, Rússia, Sèrbia, Sudàfrica, Taiwan, Turquia, Uruguai, Uzbekistan, Xile i Xina.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Dora Maar a Catalunya

barcelona

Fotògraf recuperat

barcelona

La Guerra Civil, narrada a les biblioteques

Barcelona
CULTURA

Mor Joan Alonso Carbonell, maquillador i creador dels personatges més coneguts de La Cubana

TEATRE

Shakespeare torna al Lliure, 8 anys després

BARCELONA
Crítica
música

La pregunta sense resposta

Troben xiulets fets d’ossos que imitaven el cant dels ocells de fa 12.000 anys

barcelona

Rosalía publica ‘Tuya’, una barreja de reggaeton i flamenc

Barcelona

Beyoncé, icònica i totpoderosa a Montjuïc

BARCELONA