Cultura

El Quartet Mèlt celebra 10 anys amb la publicació del tercer disc ‘Celebrem’

El grup va guanyar el concurs musical de TV3 ‘Oh happy day’ el 2015

  • Actuació del Quartet Mèlt l’any 2017 EL PUNT.
  • VÍDEO: Quartet Mèlt

Celebrem és el nou del tercer disc del Quartet Mèlt, el grup a cappella, que l’any 2015 va guanyar el concurs musical de TV3 ‘Oh happy day’. Amb la publicació de la nova proposta, a soprano Carolina Alabau, la contralt Ariadna Olivé, el tenor Eloi Fort i el baríton Oriol Quintana celebren 10 anys de trajectòria. En un comunicat, recollit per l’agència ACN, el Quartet Mèlt afirma que volen demostrar que “per petites que semblin” tenen moltes coses a celebrar. En aquest sentit, apunten: “La companyia, l’amistat, el riure, etc., formen part del nostre dia a dia i no els donem la importància que es mereixen. Nosaltres defensem que celebrant les petites coses podrem aconseguir canviar la mirada per resoldre els grans conflictes que ens preocupen com a societat”.

Després de Maletes (2016) i Xarrampim (2017), el grup publica ara un àlbum format per deu cançons, entre les quals Qualsevol nit pot sortir el sol, Gitana hechicera, Toc de castells o Bon menú . El Quartet Mèlt té previst actuar l’11 de juny a Teià i el 22 de juliol a Peralada.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

cinema

Palma d’Or a la dissecció implacable d’una parella

canes
Mirador

Castanys, l’home tranquil

Cinema

El film vietnamita ‘Bên Trong Vo Ken Vang’, premi a la millor òpera prima a Canes

Barcelona

Carles Santiago guanya el premi popular de ’La Sardana de l’Any del 2022’

LLORET DE MAR

Arrenca el Festivalot i omple la Devesa de famílies

GIRONA

Els paisatges que han inspirat una vintena d’artistes catalans, en un llibre

barcelona
cinema

La poesia d’Alice Rohrwacher il·lumina al final del festival de cinema de Canes

canes

El Quartet Mèlt celebra 10 anys amb la publicació del tercer disc ‘Celebrem’

Barcelona
cinema

Nanni Moretti, un resistent que balla

canes