cultura

El Festival de Peralada, present a les xarxes socials

El Festival Castell de Peralada inicia una campanya original per promocionar l'obra Otello, que tindrà lloc l'1 d'agost. Els protagonistes de l'òpera, Otello, Desdemona i Iago, prendran vida virtual i crearan el seu propi perfil de Twitter. A través de l'etiqueta #OtelloPeralada, els tres personatges 2.0 explicaran qui són i compartiran experiències. A més, les seves cares es visualitzaran en vídeos que circularan per Youtube i Facebook. Aquest viatge internàutic finalitzarà el dia de l'estrena de l'obra.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Novel·la Gràfica

Jaime Martín i les trementinaires del Pirineu

Barcelona
Blaumut
Grup barceloní de pop, acaba de publicar el ‘Capítol 1’ del seu nou disc, ‘Abisme’

“Ara hi ha un consum excessiu de tot, sense gaudir de res”

Barcelona
girona

Torna ‘La consueta de sant Jordi’

girona
MÚSICA

La Franz Schubert Filharmonia presenta la nova temporada

BARCELONA
Crítica

Un guant

guardó

Gemma Lienas rep el Premi Cedro per la defensa dels drets d’autor

madrid
cinema

BCN Film Fest premia ‘El destino de Maya’

barcelona
Cultura

Mor Helen Vendler, crítica de gran influència

TEATRE

El Maldà canta Pau Riba i Malvido interpel·lant els joves

BARCELONA