Servei als lectors
El passi publicat a les pàgines del diari dóna accés per un dia a tots els continguts de pagament del web
Des d'aquest dilluns qualsevol lector de l'edició en paper d'El Punt Avui també pot accedir temporalment als continguts de subscripció del web.
El diari posa en marxa avui el passi diari, que permet consultar totes les notícies de l'edició digital i descarregar la versió en PDF de totes les publicacions a través del web o les aplicacions mòbils. Es tracta d'un codi que el lector trobarà a les pàgines d'Opinió (al damunt de l'editorial) i amb el qual podrà disposar de continguts exclusius dels subscriptors digitals durant el dia de publicació.
El primer pas per començar a gaudir d'aquests avantatges és donar-se d'alta com a usuari registrat . Aquest tràmit és gratuït i, a més, permet participar en la web enviant fotos i cartes al director, rebre els titulars per correu electrònic i també beneficiar-se de promocions i ofertes. Per activar el nou usuari només cal proporcionar un correu electrònic, omplir un formulari i seguir les instruccions.
A partir d'aquest moment ja es podrà activar el passi diari escanejant el codi QR publicat a l'exemplar en paper amb la càmera del telèfon mòbil o tauleta digital.
L'altra manera de validar-lo és des de la web del diari. En aquest cas, cal anar a la pàgina de validació del passi i introduir el codi de sis caràcters del final de l'adreça. També es pot escriure directament l'enllaç a la barra d'adreces del navegador.