Economia

turisme

promoció

Banyoles dóna incentius al turisme familiar

Per tercer any consecutiu, l'Ajuntament i una part dels establiments del sector ofereixen descomptes, regals i activitats especials a aquests visitants en temporada baixa

La tercera edició de la campanya Vine en família i et regalem Banyoles comença avui, adreçada als grups de famílies amb criatures de fins a 11 anys, que s'allotgin a la ciutat un mínim de dues nits. L'experiència es repeteix –va explicar ahir la regidora de Comerç i Turisme, Joana Vilà– perquè els negocis implicats i el consistori consideren que les dues primeres campanyes van anar molt bé, però n'han avançat un mes l'inici. Es tancarà, com fins ara, per les festes de Nadal.

L'oferta consisteix a regalar l'allotjament a la mainada; tenir l'entrada de franc als museus per als menors de 16 anys; viatjar gratis a la barca Tirona els nens i nenes, sempre que els acompanyi un adult; disposar d'un 2x1 en les entrades al parc infantil Planeta Màgic; tenir un descompte del 50% en els viatges al Tren Pinxo (el carrilet urbà) per als nens i nenes, i la gratuïtat en 70 activitats programades, que són des de visites guiades fins a contes amb titelles, passant per sortides naturalistes.

Un joc pel barri vell

Una novetat d'aquest any és Entre la pedra i l'aigua, un joc pensat perquè els que s'acullin a la campanya descobreixin el barri vell de manera lúdica. Els participants, orientats amb un plànol, han de desplaçar-se per 13 punts del centre i respondre les preguntes sobre història i patrimoni local que se'ls va plantejant en el recorregut.

D'altra banda, es manté l'obsequi d'un joc d'imants (Banyoles magnètica) per als visitants que portin justificants que han visitats els museus, han comprat als comerços, han anat a dinar als restaurants adherits a la campanya, han pujat a la Tirona o han anat amb el Tren Pinxo.

LA XIFRA

4.000
exemplars
s'han editat d'‘Entre la pedra i l'aigua', el nou joc per descobrir el barri vell.

Sis allotjaments i deu restaurants

En la campanya no hi participen la totalitat dels establiments del sector turístic i de restauració de Banyoles. Aquest cop n'hi ha 16 d'implicats (deu restaurants i sis allotjaments), una mica més que l'any passat perquè, si bé s'ha perdut un allotjament, s'han guanyat restaurants. Quant a servei, s'hi ha afegit el Tren Pinxo. En l'última campanya hi van participar 55 famílies, una xifra que el consistori considera satisfactòria, però que es confia que vagi creixent en pròximes edicions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

GIRONA

La demarcació tanca el mes d’abril amb rècord històric d’ocupació

GIRONA
Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona
economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona