Economia

campanya de turisme

La Fundació Comas i Esade, pel turisme cultural

la Fundació Jordi Comas organitza, conjuntament amb l’Aula Internacional d’Innovació Turística d’Esade Creapolis, una jornada per analitzar i valorar la Costa Brava com a destinació de turisme cultural divendres (9.30 h) a l’Esade Fòrum del campus barceloní de Pedralbes. El debat coincideix amb la declaració del 2018 com a Any del Turisme Cultural. Els organitzadors han reunit, entre els ponents, Oriol Aguilà, director del Festival Castell Peralada; Glòria Bosch, directora d’art de la Fundació Vila Casas; Assumpció Hosta, directora del Patronat Call de Girona, i Josep Ollé, director dels Jardins de Cap Roig.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Cinc cambres s’alien per un espai empresarial transfronterer més sostenible

GIRONA
QUERALBS

Les patronals del Ripollès reclamen un acord en la concessió de Vall de Núria

QUERALBS
economia

La Generalitat denega l’ERTO de Freixenet

Barcelona
economia

El BBVA guanya 2.200 milions d’euros el primer trimestre de 2024

barcelona

Els economistes insten a assolir grans consensos per reactivar el país

Barcelona

Falta talent i sobra paperassa

Barcelona

Un nou marc per a l’ocupació

Barcelona

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona