Economia

Tradeinn segueix creixent i tanca el 2019 amb 188 milions d’euros facturats

La facturació representa un increment de gairebé el 50% respecte al 2018

La companyia va gestionar l’any passat més de 2,5 milions de comandes

El grup de venda en línia de material esportiu Tradeinn, amb seu a Celrà, va tancar el 2019 amb una xifra rècord de 188 milions d’euros de facturació, superant les previsions que la mateixa empresa havia fet a principis d’any. Segons el director executiu i fundador de l’empresa, David Martín, la companyia en un primer moment s’havia marcat un objectiu de 150 milions, els quals es van actualitzar després en 175. Amb l’arribada del Black Friday, Martin assegura que ja tenien la mirada posada en els 180 milions, que finalment també es van acabar ultrapassant.

Aquesta projecció meteòrica va fer que l’any passat Tradeinn aparegués en el rànquing de les empreses que més creixen a Europa. El rànquing, fet pel rotatiu britànic The Financial Times, va col·locar la companyia en la posició 539 i donava dades com l’augment en 70 treballadors des de l’any 2014 al 2017. Avui dia Tradeinn gestiona més de 15.000 comandes diàries des de les seves instal·lacions de Celrà, amb una àrea comercial de 100 m² i un magatzem de 15.000 m². L’èxit de la companyia recau en la utilització de la tecnologia més avantguardista a l’hora de vendre per internet. Exemples d’això en són la moneda virtual CoINN, que Tradeinn llançava el 2015 amb l’objectiu d’augmentar la fidelització del client; o la incorporació de la tecnologia Brain Sins al lloc web, un programari de recomanació de productes que personalitza la pàgina web segons el client que la veu. L’empresa ara mira aquest 2020 amb el repte de continuar creixent com fins ara.

LES XIFRES

188
milions d’euros
facturats el 2019, gairebé un 50% més que al 2018 quan Tradeinn va facturar 134 milions d’euros.
193
països
on l’empresa ven a través de 15 botigues en línia, aconseguint arribar a 5 milions de clients arreu del món.

De Scubastore a Tradeinn, d’una a 15 botigues

L’empresa, nascuda l’any 1998 amb la creació de la botiga en línia Scubastore.com, especialitzada en material de submarinisme, s’ha anat ramificant en altres disciplines esportives sota el segell Tradeinn. Actualment el grup disposa de 15 botigues especialitzades en diferents esports com: Trekkinn.com, de muntanya; Bikeinn.com, de ciclisme; Smashinn.com, de tennis i pàdel, i Snowinn.com, d’esquí.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El Camp de Tarragona rep 336 milions d’euros dels fons europeus

Tarragona
GIRONA

Suspenen la Fira de la cervesa i la botiga al carrer de demà per previsió de pluja

GIRONA
economia

Multa de 150 milions a Ryanair, Vueling, Volote i Easyjet per cobrar per l’equipatge de ma

barcelona
economia

Un 30% menys de viatgers a l’abril als allotjaments turístics extrahotelers

Barcelona

Vint-i-una empreses gironines opten als premis Etalentum

GIRONA
unió europea

El TJUE tomba el tram autonòmic de l’impost d’hidrocarburs

barcelona

Les comarques gironines rebran 360 milions d’euros de fons europeus

sant joan les fonts

El sector del suro confia en les darreres pluges per salvar la collita

Girona
Economia

L’IPC repunta tres dècimes al maig fins al 3,6% per l’electricitat i els carburants

barcelona