Economia

Tropicfeel assoleix l’objectiu de capital

La firma, que fabrica sabatilles de viatge, ha cobert una ronda de 738.710 euros, que ha deixat oberta per recollir més inversió

Tropicfeel, firma que es dedica al material de viatge, ha assolit el seu objectiu de capital, 738.710 euros, a la ronda de finançament, que va cobrir en un llançament de prevenda en només tres hores, cosa que l’ha impulsada a mantenir activa la campanya a la plataforma Crowdcube, per tal de recollir més inversió.

Tropicfeel ha aconseguit anomenada amb les seves sabatilles per a viatgers, un calçat fabricat amb materials molt tècnics, pensat per a llargues caminades, amb un disseny que s’adapta tant a la ciutat com a la muntanya o la platja.

“Amb una facturació de més de 7,1 milions d’euros durant els darrers 20 mesos, i clients en més de 140 països, hem decidit que estem preparats per a una nova expansió internacional”, explica Alberto Espinós, fundador i CEO de Tropicfeel.

Èxits.

No és la primera vegada que Tropicfeel reïx en una campanya de crowdfunding. Cal recordar que la seva primera ronda de micromecenatge es va convertir en la campanya més reeixida del sector del calçat al nostre mercat, tot assolint els 2,1 milions, quan l’objectiu que s’havia imposat era de 12.500 euros. La seva segona campanya, del gener del 2019, va aconseguir dos milions d’euros.

De cara al futur, la companyia té previst llançar més de 15 nous models de material de viatge, confeccionats en més d’un 60% per fibres reciclades i naturals. “Alhora que anem ampliant el nostre catàleg de productes, hem estat sent més sostenibles a mesura que ens hem anat consolidant”, assegura Javier Turull, director d’operacions.

Tropicfeel va tancar el 2019 amb una facturació de 3,8 milions d’euros gràcies a la seva expansió internacional. El 20% de les seves vendes procedeixen dels EUA, i uns altres dos grans mercats per a la marca són el Regne Unit i Alemanya, que suposen el 10% cadascun del total del negoci.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

Calella fraccionarà en dos anys la pujada del 80% de la taxa de les terrasses

Calella

Sony obrirà a Barcelona un centre de desenvolupament d’IA

Barcelona

Lloret i Palafrugell, entre les ciutats catalanes amb les pensions més baixes

LLORET DE MAR / PALAFRUGELL
economia

La CNMV admet a tràmit l’opa del BBVA al Banc Sabadell

barcelona
ECONOMIA

Diputació i Cecot renoven el programa per garantir el relleu d’empreses en actiu

Terrassa

L’operador Jet2holidays creix un 20% a l’aeroport de Girona

vilobí d’onyar
Economia

Collboni diu que “s’activaran totes les palanques” per evitar els efectes de la massificació turística

Barcelona
Economia

El Port de Barcelona busca aliances amb el Quebec

Barcelona
turisme

Cardona s’incorpora a la ruta de productors de sal europeus

CARDONA