Economia

La Covid-19 aboca la Costa Brava a vendre seguretat

El Patronat de Turisme impulsa una campanya per incentivar a visitar-la

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona impulsarà una campanya de publicitat extraordinària amb l’objectiu de frenar els efectes de la crisi sanitària per la Covid-19 en el sector. Per una banda, la campanya de publicitat està enfocada al mercat de proximitat al conjunt de l’Estat, així com part del mercat europeu. El cost d’aquesta campanya és de 55.000 euros i el Patronat també destinarà 160.000 euros a la compra de mitjans.

La campanya es dividirà en tres parts: una de l’estiu centrada en el sol i platja de la Costa Brava, una altra pensada per a la tardor que mostrarà els productes de la demarcació, i la tercera sortirà entre la tardor i l’hivern per potenciar el turisme del Pirineu. En aquesta es mostrarà a les famílies “una imatge de seguretat” de la Costa Brava, tal com detallen en un comunicat. A més, la campanya oferirà “propostes per gaudir de la natura, la cultura i la gastronomia en un entorn segur i proper”. El Patronat de Turisme també promou la destinació a les xarxes socials amb un joc de preguntes i respostes per donar visibilitat a les activitats de les empreses associades.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Port de Barcelona

Primeres jornades de portes obertes

SOCIETAT

8.000 joves i 120 empreses a la fira JOBarcelona

BARCELONA

CaixaBank, escollida millor entitat de banca privada digital d’Europa 2024

barcelona
economia

Banc Sabadell rebutja l’inicial oferta d’absorció del BBVA

barcelona

La Cuina de l’Empordanet presenta la seva nova guia de restaurants

begur

El Vívid, el mes de l’enoturisme a la Costa Brava, tanca amb el 89 % d’ocupació

girona

Acord de col·laboració entre la Cambra i CaixaBank

girona
GIRONA

La demarcació tanca el mes d’abril amb rècord històric d’ocupació

GIRONA
Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona