La digitalització, clau per a la innovació en el sector turístic
El seminari en línia de la TGT indica que caldrà donar més valor afegit a les estades
El sector turístic veu en la digitalització i la col·laboració entre col·lectius dos factors clau per a la innovació, segons l’ACN. La crisi del coronavirus obligarà a repensar moltes de les accions quotidianes de les empreses com ara els check in i check out i portar-los al món digital o buscar noves estratègies de màrqueting centralitzades en les xarxes socials. Així ho van exposar diversos convidats en un seminari en línia organitzat per la Taula Gironina de Turisme que es va fer ahir. El director del clúster empresarial El Sol dels Pirineus, Ramon Treserras, va indicar que caldrà “pensar més en les experiències turístiques” que poden tenir els visitants i fomentar el valor afegit de les estades amb tractaments de benestar. El CEO i fundador de l’empresa Guessmate, Albert Cadena, va dir que la crisi sanitària “accelerarà la transformació digital”, un camí que “fa anys” que es va fent “a poc a poc”.