comerç
La iniciativa social Shopp Out aplegarà 37 marques
El ‘shopping' social que organitza la Fundació Ramon Noguera arriba a la vuitena edició
Obrirà les portes del 5 al 9 d'octubre a Girona
Omplirà 4.000 m² de superfície amb estands i espais lúdics
La vuitena edició del Shopp Out que organitza la Fundació Ramon Noguera aplega aquest any 37 estands amb sengles marques de la moda, del calçat, de la llar i dels complements, amb l'objectiu comú de difondre i donar suport a la feina que porta a terme l'entitat, destinada a garantir i millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual de Girona i comarques.
Aquesta iniciativa, pionera a tot l'Estat espanyol, es durà a terme del 5 al 9 d'octubre a la seu de la fundació, al carrer Indústria de Girona. Shopp Out es presenta al visitant com una atractiva combinació de shopping social, ja que les marques oferiran descomptes de fins al 70%, amb música, entreteniment i gastronomia a l'aire lliure, i alhora representa una implicació de caràcter social, atès que el 5% dels beneficis de les vendes es destinen a impulsar projectes socials.
La presentació del Shopp Out la van protagonitzar ahir la directora gerent de la Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich; el director general de Textura, en representació de les marques, Xavier Alomar; l'alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, i els padrins de la mostra d'aquest any, Maria Rosa Terradellas –directora de la Càtedra de Responsabilitat Social de la UdG– i Martí Peraferrer –director teatral i del Fitag.
En aquesta edició hi haurà 37 marques, sis de les quals seran noves aquest any. També hi haurà la marca pròpia de complements artesanals dissenyats i elaborats a l'entitat. Totes oferiran els seus articles en un espai de més de 4.000 m² d'exposició, que estarà obert de dimecres a dissabte, de 10 h a 21 h. El diumenge, l'horari s'ha ampliat amb relació a altres anys i per primer cop estarà obert fins a les 19 h. Una altra novetat d'enguany és l'ampliació i millora de l'oferta lúdica.