La Borsa
Més valors
Economia

Turisme

Creix un 40% els viatgers que van visitar Barcelona utilitzant els serveis d'Airbnb el 2016

Durant l'any passat el nombre de turistes que van passar per la plataforma a l'Estat espanyol es va situar en 5,4 milions de persones, un 82% més

El nombre de viatgers que van visitar Barcelona a través de la plataforma d'Airbnb es va situar en el 2016 en 1,24 milions de persones, cosa que va suposar un creixement del 40% en relació amb les xifres registrades el 2015, segons les dades facilitades per Airbnb. En el conjunt de l'Estat espanyol, el nombre de visitants passant pels allotjaments d'Airbnb va sumar 5,4 milions de persones, cosa que va suposar un fort creixement del 82% en relació amb les xifres del 2015. L'important augment del usuaris d'Airbnb per venir a l'Estat espanyol queda palès en el fet que la xifra de 5,4 milions de persones del 2016 suposa una xifra superior al nombre de visitants acumulats per aquesta plataforma els últims sis anys.

Arnaldo Muñoz, director general de màrqueting a l'Estat espanyol, s'ha compromès a seguir treballant amb les administracions públiques i seguir ajudant a la “classe mitjana espanyola a obtenir un diner extra'' al seu salari.

Des de la creació d'Airbnb, els amfitrions de l'Estat espanyol han allotjat a prop d'11 milions de persones de tot el món.

El coneixement dels serveis d'Airbnb ha fet també que 2,8 milions de residents a l'Estat espanyol hagin utilitzat la plataforma per anar a l'estranger, una xifra que multiplica per dos el nombre que es va registrar en el 2015.

La plataforma assegura que en l'actualitat té a l'Estat espanyol 187.000 anuncis i afirma que el 70% d'aquests anuncis es refereixen a residències fora dels principals centres turístics. La mitjana d'ingressos d'un amfitrió espanyol és de 3.300 euros després de contractar una mitjana de 36 nits a l'any.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
JOAQUIM COMELLA RIERA
DIRECTOR GENERAL DE CASA RIERA ORDEIX

“Fem la llonganissa amb carn de truja, la millor”

“Sempre que podem utilitzem animals de les nostres granges, però hi ha èpoques de l’any en què no tenim suficient producció i comprem i busquem truges de proximitat”

“L’any 2001 es crea la IGP en què es marca una normativa de qualitat a seguir per preservar que la llonganissa de Vic tingui la consideració”

Vic
 

L’activitat agrària a la Baixa Tordera lluita per tenir futur

malgrat de mar
 

L’habitatge turístic escurça distàncies a l’allotjament rural

manresa
 

Tot Nuvis fa de Reus la capital del món nupcial

reus
 

Immobiliària Espígul compleix trenta anys i estrena nova seu a Girona

girona
 
Vilafant

Campanya per fomentar el comerç local

 

La Costa Daurada supera els 20 milions de pernoctacions

Tarragona
 
economia

Gas Natural ven el negoci a Colòmbia per 482 milions

 
economia

La MedaWeek amplia un 20% la seva activitat

Barcelona