Economia

Economia

AB-Biotics se centra en el mercat dels EUA

L'empresa biotecnològica catalana AB-Biotics s'ha marcat l'objectiu de “maximitzar” el negoci als EUA, que li aporta el 10% dels ingressos, perquè aquest mercat passi a tenir un pes del 40% a mitjan termini. Segons Miquel Àngel Bonachera, conseller executiu i cofundador de l'empresa, els EUA són el principal mercat de probiòtics del món, per la qual cosa la companyia té “molt recorregut” en aquest país, on manté 18 negociacions en curs per al llançament dels seus productes. En la decisió de focalització en el mercat nord-americà s'hi emmarca la compra, al febrer passat, d'un 10% de la companyia de nova creació DX Laboratory, dedicada a les solucions genòmiques integrades. Amb aquesta compra, AB-Biotics adquireix més visibilitat en el mercat biotecnològic nord-americà, país en què va desembarcar el 2015 gràcies a un acord amb Jarrow Formulas, amb seu a Los Angeles, per a la venda d'AB-Dentalac, un producte destinat a protegir l'esmalt dental i reduir els bacteris que causen el mal alè. L'empresa catalana també va tancar fa unes setmanes un acord amb la companyia Einsof Biohealth, amb seu a Miami, per comercialitzar dos probiòtics relacionats amb la flora intestinal. El 70% dels ingressos d'AB-Biotics, amb una plantilla de 25 persones, procedeixen de mercats exteriors, sobretot d'Europa, i distribueix els seus productes en 38 països.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia