Economia

turisme de creuers

Miami treballa per portar creuers a Tarragona

La ciutat americana afavorirà les connexions amb Tarragona

L'alcalde de Miami també vol incloure Tàrraco en revistes de turisme i entre operadors turístics

Miami treballarà amb les companyies de creuers de la ciutat americana per afavorir les connexions amb Tarragona. Així ho va avançar l'alcalde de Miami, Tomás Regalado, en la seva visita, ahir, a Tarragona amb motiu de la ruta oficial per les quinze ciutats de l'Estat patrimoni de la humanitat. Regalado torna a Miami impressionat amb Tarragona: “És una ciutat esplèndida, amb una història increïble i amb un atractiu turístic que volem potenciar.” A banda del treball amb els creuers, l'alcalde de Miami va explicar que, en la declaració d'amistat signada amb el Grup Patrimoni de la Humanitat d'Espanya, també s'inclouran dos eixos més de treball, com són la reunió amb operadors turístics dels Estats Units per estrènyer llaços amb aquest grup de ciutats –inclosa Tarragona– i contactar amb revistes especialitzades en turisme històric. Per la seva part, l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, va destacar que “l'aliança amb la ciutat de Miami traspassa el paper i afavorirà l'intercanvi turístic entre les dues ciutats”.

LA FRASE

Tarragona té una història increïble i un atractiu turístic que volem potenciar
Tomás Regalado
alcalde de miami

Un cop d'ull a la Mediterrània

Coincidint amb la visita de l'alcalde de Miami, ahir també es va presentar el Mediterranean Tourism Meeting, un congrés del qual Tarragona serà la seu per primer cop el 22 de maig i que està adreçat a professionals del turisme i a estudiants. El seu objectiu és analitzar els nous reptes i les oportunitats del sector turístic de la Costa Daurada i la Mediterrània. La regidora de Turisme, Inma Rodríguez, va explicar que “és una iniciativa que pretén situar Tarragona com a ciutat del Mediterrani que aposta pel turisme sostenible i de qualitat”. El congrés estarà dividit en tres blocs: el primer, Smart destinations, tractarà com les noves tecnologies i les ciutats intel·ligents afecten el turisme; el segon serà L'enoturisme i el món del vi, i el tercer, La gastronomia de qualitat com a factor diferencial.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia