Economia

economia

Mango va registrar el 2016 un 2,9% menys de vendes i va perdre 61 milions d’euros

La firma de moda Mango va perdre l’any passat 61 milions d’euros, després d’obtenir l’any anterior un benefici net de quatre milions. El motiu va ser un descens d’un 2,9% de les vendes, segons va explicar ahir la companyia en un comunitat. L’exercici del 2016 va ser el primer de la història en què la companyia va tenir pèrdues, justificades per l’impacte desfavorable del tipus de canvi i la implantació d’un pla de transformació de negoci. En referència al volum de vendes, Mango va tancar l’any passat amb 2.260 milions d’euros, contra els 2.327 milions del 2015. Hi ha la previsió que aquest 2017 torni a entrar en beneficis, perquè torna a viure un creixement de negoci.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar

GIRONA

Comença la reforma integral de l’hotel Best Western Premier CMC, amb dos milions d’inversió

girona

Bumerang, l’‘start-up’ que evita 2.500 envasos d’un sol ús al dia

Barcelona

Empatif s’enfoca a guanyar volum, també amb compres

Manresa
ECONOMIA

Compres i milers de visitants a la fira Expocasió de Fornells

fornells de la selva