Globalimar factura 31,1 milions el 2017, un 10% més
L’empresa de productes congelats de Llagostera preveu continuar enguany l’expansió a l’Àfrica
Globalimar, empresa de Llagostera dedicada a l’elaboració, importació i comercialització de productes del mar congelats, va tancar el 2017 amb una facturació de 31,1 milions d’euros, un 10,3% més que l’any anterior.
Segons explica en un comunicat, el 2017 la gamma de productes Aligator, envasats en skin pack i llançada el mes de setembre passat, va representar un 5% del total, i la seva marca en àrab, Amatsu, llançada l’agost del 2016, més d’un 6%.
La implantació de la tecnologia skin pack, que Globalimar ha presentat recentment a la fira Seafood Global Expo de Brussel·les, va suposar la principal inversió de la companyia durant el 2017 per millorar la visibilitat i preservació dels productes del mar congelats.
Aquest tipus d’envasament, pioner en el sector del congelat, consisteix en una pel·lícula transparent extremadament fina per evitar les pèrdues de buit i impedir que es malmetin els productes. Globalimar ha aplicat aquest nou tipus d’envasament, inicialment, a una vintena de productes Aligator dirigits a cadenes d’alimentació com per exemple El Corte Inglés, el grup Alcampo, el grup Carrefour i Condis.
El 2018 Globalimar Europa continua treballant en la consolidació de la seva internacionalització a l’Àfrica, expandint la seva nova marca Amatsu al Camerun i Ghana