Economia

El Shopp Out obre les portes amb gran afluència de públic

Una quarantena de marques porten grans descomptes a l’esdeveniment de la Fundació Ramon Noguera

L’onzena edició del Shopp Out de la Fundació Ramon Noguera va obrir ahir al matí les seves portes per oferir, durant quatre dies, una àmplia varietat de productes amb importants descomptes d’una quarantena de marques. El nombrós públic que esperava davant la porta abans de l’obertura de l’espai i la constant arribada de gent durant tot el matí van confirmar que aquest esdeveniment de shopping social està plenament consolidat a la ciutat de Girona, segons va recordar la regidora de l’Ajuntament de Girona, Maria Àngels Planas, que va fer la visita inaugural del Shopp Out. Planas també va aplaudir el fet que les marques participants “volen col·laborar amb el tercer sector”. De fet, l’esdeveniment va néixer amb l’objectiu de donar a conèixer la tasca de la Fundació Ramon Noguera i d’impulsar els seus projectes mitjançant l’acció de responsabilitat social corporativa de les marques participants a l’esdeveniment, que donen un percentatge de les seves vendes a l’entitat.

La directora gerent del Grup Fundació Ramon Noguera, Pepita Perich, va destacar ahir el fet que en aquesta edició s’ha arribat a la xifra de la quarantena de marques per primer cop i que s’ofereix un producte més variat que en les edicions anteriors, motiu pel qual creu que s’arribarà a més públic.

Els productes es presenten amb descomptes de fins al 70% i el 5% de les vendes es destinaran a impulsar projectes socials de la fundació. Entre les deu firmes que porten per primera vegada els seus productes al shopping social gironí hi ha Fornarina, Guess, Mascaró, Met, Nautica, Niuborn, Pretty Ballerinas, Punto Blanco, Toni Pons i la Fundació Molí d’en Puigvert. Aquestes marques s’afegeixen a la trentena de marques que repeteixen al Shopp Out: Bissú, Bernie Mev, Boxley, Canada House, Castañer, Eurekakids, Fyord, Geographical Norway, Geox, Gerome, kookai, laFundació, lavand, LTB Jeans, Messcalino, Mi&Co, Mon Marcel, Mus&Bombon, Pepe Jeans, Petrol Industries, RAW, SkunkFunk, Sita Murt, Stonefly, Superdry, Textura, Timberland, US ASSN Polo, Vans i Visionario. A banda de la zona d’expositors, també s’ha habilitat un espai amb diverses propostes gastronòmiques i s’han organitzat activitats infantils i musicals durant tot el cap de setmana. Per avui mateix, per exemple, hi ha prevista a la tarda l’actuació musical del grup The Maria’s i, també, un taller de capses i capsetes a la zona infantil. L’agenda d’actes arribarà al punt culminant durant tot el cap de setmana.

LA XIFRA

40
marques
de moda amb descomptes de fins al 70% presenten els seus productes en el Shopp Out fins diumenge.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Ajuntament, empreses i institucions acadèmiques impulsen l’Aliança per a la Innovació BIVA

SANT CUGAT DEL VALLÈS
Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona
economia

Mataró guanya una primera demanda al Corte Inglés que li reclama 24 milions

Mataró
unió europea

Anul·len una multa a Google per pràctiques abusives en publicitat

barcelona

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells

El Girocamping PRO presentarà noves eines per potenciar la sostenibilitat

SANT PERE PESCADOR
Economia

El BBVA no apujarà l’oferta de l’opa al Sabadell perquè ja és “molt atractiva” pels accionistes

barcelona
economia

Nous ajuts per impulsar el comerç de Mataró

mataró