La Borsa
Més valors
Economia

Panini expandeix els seus continguts digitals a la Xina

L’associació amb Tencent Sports, la plataforma xinesa líder en continguts digitals esportius, permetrà a milions de xinesos col·leccionar i intercanviar cromos, a més d’organitzar activitats

El grup Panini, que té la llicència oficial i exclusiva de la FIFA per a cromos i trading cards, tant físics com digitals, s’ha associat amb Tencent Sports, la plataforma xinesa líder en continguts digitals esportius. L’aliança entre aquestes dues empreses líders en el món de l’esport reportarà d’entrada avantatges per a milions d’aficionats al futbol durant la copa mundial de la FIFA Rússia 2018.

Lluís Torrent, director general de Panini España, explica que l’associació entre el grup i Tencent Sports “proporcionarà plataformes per a l’aplicació oficial de Panini FIFA World Cup

TM Trading H5 App, a través de les quals tots els aficionats xinesos podran col·leccionar i intercanviar cromos i organitzar activitats. En el marc de l’acord assolit, Tencent Sports es convertirà en l’únic operador i promotor de l’aplicació desenvolupada per Panini a la regió de la Xina.

A més, Tencent Sports s’encarregarà del patrocini i la publicitat dels productes específicament dirigits al mercat xinès, i també treballarà amb el grup Panini per “estudiar formes d’integrar productes físics i digitals entre si i proporcionar millors serveis i millors col·leccions”. Segons Torrent, està previst que el grup Panini i Tencent Sports continuïn mantenint una relació de col·laboració i associació empresarial més àmplia i profunda en el futur, a fi d’aconseguir i oferir més avantatges als centenars de milions d’aficionats xinesos a l’esport per mitjà de les plataformes de Tencent Sports.

Tencent és el gran colós d’internet a la Xina i compta amb una sèrie d’inversions destacades que inclouen snapchat, Spotify, Tesla i la indústria de Hollywood del cinema i la televisió. Al 2017 va obtenir uns ingressos totals de 36.387 milions de dòlars, el que suposa un increment del 56% respecte a l’exercici tancat a 31 de desembre de 2016. Aquest gegant xinès va superar recentment a Facebook i es va convertir en la cinquena companyia cotitzada més valuosa del món.

LA FRASE

Estem davant d’una aliança estratègica entre dues companyies líders en el seu sector
Lluís Torrent
Director general de Panini España

L’Àsia, en el punt de mira

El grup Panini treballa de manera intensa en tot el que fa referència al mercat asiàtic. De fet, una proporció cada vegada més gran de les vendes del grup Panini prové del mercat asiàtic, amb especial incidència de la Xina. Amb el desenvolupament dels mitjans digitals, a més, el grup Panini també està fent continus avenços cap a la integració dels productes físics i els digitals. Des que es va presentar a Europa i al continent americà, el març passat, l’aplicació FIFA World Cup

TM Trading H5 App ja ha registrat més de dos milions de descàrregues i a hores d’ara es troba en el top 10 mundial de les app gratuïtes d’esports més descarregades. S’espera que, amb la imminent arribada de la versió en llengua xinesa, la nova app continuï potenciant les experiències dels col·leccionistes. A més de l’Estat espanyol des del 1986, el grup Panini –fundat fa més de 50 anys a Mòdena (Itàlia)– té filials a tot Europa, Amèrica Llatina i els Estats Units. Panini és líder mundial en articles col·leccionables amb llicència oficial. Té canals de distribució en més de 150 països i més de 1.100 empleats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.