Economia

Julià Grup de Sils inclou un gimnàs en la reforma de la seva seu, de 8.000 m²

L’empresa de mobiliari i disseny estrena el dia 14 unes instal·lacions que no “són només unes oficines”

A finals d’any obre la primera botiga, a Barcelona

L’empresa de mobiliari i de disseny Julià Grup de Sils estrena dissabte que ve, dia 14, la “reforma integral” de la seu central, al polígon del Bosc d’en Cuca, a tocar de l’autopista, indica el director de l’empresa, Francesc Julià. La societat ha invertit uns tres milions d’euros per ampliar i actualitzar les instal·lacions, que inclouen, entre altres espais, un gimnàs, una cuina i zones de descans.

La reforma respon a la voluntat de créixer i arribar a finals del 2020 als 250 treballadors –ara en tenen la meitat, la majoria dels quals a Sils–. L’empresa entén –en paraules de Julià– que el lloc de treball és “molt més que unes simples oficines”. Per això, i reconeixent el model de l’empresa nord-americana Google com a font d’inspiració, ha volgut aplicar una nova cultura de l’empresa i de la forma de treballar.

Espai de recerca

Julià Grup va néixer el 1982. Es dedica a crear, desenvolupar i distribuir mobles, complements i articles de descans. El 90% de les vendes són a través de comandes en línia. La superfície de la seu és ara de 8.000 m², 4.000 dels quals són per a oficines i 3.000 per a investigació i desenvolupament.

A banda del gimnàs o la cuina, l’empresa també ha tingut en compte elements com la il·luminació LED o el control de la temperatura per oferir “un espai de treball còmode, pràctic i modern, sempre cercant la màxima eficiència energètica”, afirma Julià. Tal com havien avançat fa uns mesos, obriran la primera botiga a finals d’any. Serà a l’avinguda Diagonal, a Barcelona.

LA XIFRA

5.000
productes
inclou el catàleg de Julià Grup, segons fonts de l’empresa, que en presenta 40 de nous a la setmana.

LA FRASE

Tenim gairebé tot el catàleg en estoc, cosa que ens permet lliurar el producte al client a partir de 48 h després de la comanda
Francesc Julià
Director de julià grup

Plantes artificials i actualització

El director de Julià Grup, Francesc Julià, explica que disposen d’un catàleg de 5.000 productes, que actualitzen cada setmana, en què n’hi incorporen una quarantena de nous. Segons explica, tenen la capacitat de lliurar al client qualsevol dels seus productes a partir de 48 hores després de la comanda. Pròximament, i en una de les categories noves, oferiran plantes artificials per a decoració.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un Consell de Conselleres per canviar “la cultura empresarial patriarcal”

Barcelona
societat

El govern preveu oferir la finestra única als pagesos aquest mes de maig

barcelona
economia

Foment i el sector immobiliari rebutgen la regulació del lloguer de temporada

barcelona
GIRONA

La taxa d’atur s’enfila al 12,47% a la demarcació el primer trimestre d’any

GIRONA
economia

L’atur continua pujant el primer trimestre amb 12.800 desocupats més

barcelona
ECONOMIA

El termini per reclamar despeses hipotecàries comença en anul·lar-se la clàusula abusiva

BARCELONA
GIRONA

El Govern aprova ajuts a la pagesia per valor d’11,4 milions d’euros

GIRONA
GIRONA

La CGT de Correus denuncia falta de personal en una desena de barris

GIRONA
economia

El Banc Sabadell guanya 308 milions el primer trimestre, un 50% més que l’any passat

barcelona