La Borsa
Més valors
Economia

Operadors multimodals?

Enrico Sargiacomo, de Scoot, explica que lluny de limitar-se a les motos i a les bicis, l’objectiu és esdevenir un operador intermodal que ofereixi també cotxes. “La idea és que l’usuari pugui triar com es desplaça en funció de la necessitat, la circumstància i la butxaca”, afirma. En aquest mateix sentit, Tim Ougeot, de Yugo, assegura que no es defineixen només com un operador de motos, i han desenvolupat una tecnologia pròpia que es pot adaptar fàcilment a altres mitjans de transport: “Al final, l’usuari el que vol és una solució de mobilitat”, diu.

En aquesta dinàmica, les companyies compten no només amb el vent de cua del mercat, sinó també amb el suport institucional de l’administració, reconeixen totes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
anàlisi
Esteve Vilanova

Canons i mantega

L’economista i premi Nobel d’Economia de 1970 mort a Belmont el 2009 va ser el que més va desenvolupar la teoria de la dicotomia dels “canons o mantega”, que simplifica la despesa nacional bruta....

evilanova@elpuntavui.cat
 

Primer Seat amb topònim català

Tarragona
 

Acord per apujar el sou als treballadors del govern

BARCELONA
 

El mercat dels dilluns d’Olot torna al Firal l’1 d’octubre

OLOT
 
Xina

Resposta als nous aranzels dels EUA amb la mateixa moneda

 
ECONOMIA

Reclamen aturar les importacions de garrins per la pesta porcina

 

Brussel·les investiga BMW, Volkswagen i Daimler per frenar el desenvolupament de cotxes menys contaminants

Brusel·les
 
francesc cabana
Quadern d’economia

Desgavell planetari

 
opinió
eva garcia pagán

UGT reivindica Bassa