La Borsa
Més valors
Economia

Unes 700.000 persones visiten Roses anualment

Un estudi encarregat per l’Ajuntament situa en 600 milions d’euros la despesa anual directa dels turistes

El pla de màrqueting turístic s’actualitza

El turisme rosinc atrau uns 700.000 visitants l’any i aquests turistes generen una despesa directa de l’ordre de 600 milions d’euros (incloent-hi els visitants d’un sol dia que no pernocten al municipi). Aquestes són les dades més impactants que ha posat de manifest l’actualització del pla de màrqueting turístic de Roses, que el consistori ha aprovat en l’últim ple i que haurà de regir les polítiques municipals els anys 2018-2020.

Fèlix Llorens, regidor de Turisme i Promoció Econòmica, va destacar en el ple la importància d’aquestes dades i la necessitat de definir els recursos mitjans i econòmics que caldrà activar al municipi per mantenir i fer créixer aquestes xifres. El pla planteja 67 mesures que s’hauran de concretar mitjançant cinc taules de treball que s’activaran en els pròxims mesos i que reuniran representants institucionals, entitats i sector privat dels diferents sectors turístics de Roses: nàutica, turisme interactiu (senderisme, BTT etc.), gastronomia, esdeveniments (carnaval, festes) i negocis. Entre els diferents sectors que es vol potenciar hi ha l’eix cultural i turístic entre Ciutadella i Castell de la Trinitat, el turisme de natura o el turisme de negocis.

Un altre eix que destaca Llorens és la necessitat de definir un pla especial per actualitzar i potenciar l’oferta turística de la marina de Santa Margarita, una urbanització creada als anys 60 del segle passat i que necessita ara una posada al dia.

LA DATA

2020
L’actualització
del pla de màrqueting turístic aprovada pel ple definirà la política turística dels pròxims dos anys.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Firatast obre una etapa d’aposta pel confort i la qualitat

Girona
EVA LLADÓ
Directora de l'hotel El Molí

“Tenim més eines que els pares, però el tracte al client l’hem après d’ells”

Pont de Molins

El Cercle Català de Negocis vol presència a les cambres

barcelona
HONGRIA

Protestes en 60 ciutats contra la reforma laboral

opinió

Mals pensaments...

Economia

Marxa Gallina Blanca

Sant Joan Despí
CARLES ANGLADA
Director general del grup Escampa

“Vam apostar per invertir en l’època de crisi i millorar el producte”

calonge

Gual reivindica el paper de la banca en l’ecologia

barcelona

Més de 700.000 euros per a persones a l’atur de Banyoles

Banyoles