Una línia
Coca-Cola inverteix 2,5 milions en sostenibilitat a Martorelles
M.MLa planta de Coca-Cola a Martorelles ha destinat el darrer any 2,5 milions a implementar la seva estratègia de sostenibilitat, que avança en paral·lel a una nova política de producte que vol aconseguir que el 2025 el 50% de les begudes que produeix siguin baixes en calories o sense sucre, un percentatge que actualment ja arriba al 40% a la seva divisió ibèrica, de la qual la planta de Martorelles n’és la més important. Durant una roda de premsa feta ahir, el director d’afers públics i comunicació del grup, Pelayo Bezanilla, es va mostrar crític amb l’aplicació de taxes sobre les begudes ensucrades, perquè considera que “no són l’instrument adequat” per canviar els hàbits dels consumidors, i es va mostrar més partidari de cedir protagonisme a les estratègies empresarials, que han de ser “proactives” en aquest sentit. Aquesta proactivitat també es dona, segons Anna Callol, directora de relacions institucionals, en el fet que el 100% dels envasos de la firma és reciclable i a l’hostaleria serveixen el producte en vidre reutilitzable.