Busquen una marca genuïna per identificar el comerç a Llagostera
La Unió de Botiguers de Llagostera, amb el suport de l’àrea de Promoció Econòmica del consistori i la participació de la Universitat de Girona, treballa per dinamitzar el comerç de proximitat. Entre les actuacions previstes, hi ha identificar una marca genuïna del comerç de Llagostera. Els alumnes de tercer de la Facultat d’Arquitectura i Enginyeria de la UdG s’ocuparan de fer-ne l’anàlisi. La nova marca comercial de Llagostera es donarà a conèixer durant la celebració de la festa major, el mes de juny, durant la qual la Unió de Botiguers engegarà una campanya de promoció i dinamització entre els seus associats i clients, i durant la celebració de la Fira del Bolet, prevista per l’octubre.
Durant el desenvolupament el projecte, els alumnes de la UdG encarregats de l’anàlisi i la definició de la nova marca comercial de Llagostera visitaran diverses vegades el municipi per conèixer de primera mà els seus trets diferencials en l’àmbit urbanístic, cultural, paisatgístic i comercial per tal d’identificar els trets diferencials que singularitzen Llagostera. El projecte té el suport de la Diputació de Girona.