La Borsa
Més valors
Economia

Woffu tancarà l’any 2019 amb un creixement del 300%

La tecnològica que gestiona al núvol els horaris i les vacances dels empleats tancarà amb 2 milions de facturació

Woffu, empresa tecnològica que s’ha especialitzat en la gestió eficient de les vacances, les absències i la presència dels empleats, mitjançant una plataforma al núvol, té previst cloure l’any 2019 amb una facturació de 2 milions d’euros, el que suposa un creixement del 300% respecte de l’any anterior.

Darrerament, la companyia s’ha finançat amb un préstec convertible de 300.000 euros, acordat amb el club d’inversors privats per a iniciatives empresarials, Faraday Venture Partners, i Busy Angels, un fons portuguès. Com afirma Miguel Fresneda, cofundador i director general de Woffu, “aquesta injecció financera ens servirà per accelerar el compliment dels nostres objectius, com augmentar el nostre personal i avançar en la internacionalització a Europa, sense di·luir-nos excessivament.”

El bon moment de Woffu el trobem en els acords assolits amb diferents partners per a la venda a través de canal, que ja arriben als vint-i-cinc. “Els nostres ingressos recurrents mensuals superen els 155.000 euros i tenim quatre marques blanques amb multinacionals presents a tot Europa. Tot aquest creixement s’ha aconseguit de manera natural, sense inversors professionals dins de la taula de capitalització, cosa que demostra una eficient gestió de la tresoreria”, explica Fresneda.

La nova llei.

Woffu ajuda les empreses a complir amb la nova llei que obliga a controlar la jornada laboral efectiva dels empleats, tot gestionant-ne la presència, les absències, els torns i les vacances dels empleats, la gestió documental i la comunicació. A més a més, cal afegir un mòdul d’informes que permet aprofundir en l’anàlisi de la realitat empresarial. Mitjançant Woffu, les companyies poden fer gran part de les gestions que necessiten fer al seu departament de Recursos Humans, tot estalviant temps i recursos, tant als professionals de la gestió de persones com als propis empleats, per tal de minimitzar les possibles friccions que puguin sorgir entre ambdós. Entre les noves funcionalitats que ha introduït a la seva aplicació allotjada al núvol hi ha el fitxatge digital dels empleats, que permet registrar el nombre d’hores treballades i les hores extra, i també saber on es troben gràcies al seu sistema de geolocalització.

Woffu, creada el 2015 per Miguel Fresneda i Víctor Pérez, compta amb una cartera de més de 4.000 empreses registrades a tot el món. És present a la majoria de països que parlen castellà, a més a més de Brasil. Compta amb una plantilla de 45 persones.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El sigil·lós avenç de la nova Ruta de la Seda

barcelona

L’omnicanalitat arriba també a la compra al supermercat

Barcelona

A Europa hi manquen 20.000 dissenyadors

Barcelona
Economia

El Saló Nàutic, Caravaning, Piscina & Wellness i BMP, a Fira

economia

El BOE fa públic el calendari laboral per a l’any vinent

Administrador de finques avui, supervisor digital demà

Barcelona

S’acosta una crisi?

Catedràtic d’estructura econòmica. IQS School of Management. Autor de ‘El Crash. Tercera Fase’. Roca Editorial

Kit de supervivència per si l’economia es deteriora

Degà de la UPF Barcelona School of Management, catedràtic de la UPF, membre de la Junta del CEC i ACCID

Solucions de transport per a tothom

Emprenedora