Una marca transversal per al turisme ripollès
El Consell Comarcal del Ripollès ha posat fil a l’agulla, amb la participació del sector, a la creació d’una nova marca comercial turística. És una de les principals accions que s’impulsen a la comarca en el marc del pla de promoció del turisme de natura L’experiència dels Pirineus més autèntics. Es tracta d’un projecte dotat amb 1,9 milions d’euros, aportats pel fons europeu de desenvolupament regional (Feder). La marca ha de fer de paraigües de tota l’oferta de la comarca i ha d’atendre totes les singularitats, tant territorials com pel que fa als atractius i productes turístics. El vicepresident de desenvolupament comarcal, Ramon Roqué, ha defensat que crear aquesta marca i el posterior pla de comunicació ha de permetre situar la comarca com una bona destinació turística. “I que la gent que vivim al Ripollès ens en puguem beneficiar”, ha sentenciat. Per recollir aportacions i generar el màxim consens, el Consell ha reunit representants del sector: gestors d’allotjaments turístics, restauradors, tècnics de turisme, electes comarcals i municipals, representants del teixit associatiu i professionals del màrqueting.