La Borsa
Més valors
Economia

L’omnicanalitat arriba també a la compra al supermercat

Connectar el client amb el món digital i físic alhora és el que pretén Condis amb l’aplicació Condis Family, que va llançar al mercat al setembre. Està sincronitzada amb condisline.com, el supermercat en línia de la firma, i també amb les botigues físiques, de manera que els usuaris poden començar a compar a través del mòbil i finalitzar el procés a la botiga habitual. L’aplicació també permet fer comandes, encarregar productes frescos a través d’un xat directe amb la botiga habitual, accedir a informació nutricional, del fabricant, de preus i de composició dels productes en catàleg, rebre recomanacions de receptes segons la compra realitzada i alertes de sortejos, tallers i descomptes. Omnicanalitat plena.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Publicat a

economia

Nissan referma a Chacón l’aposta per la planta de la Zona Franca

El Bulli 1846 a cala Montjoi de Roses s’activarà al gener

Roses
Ocupació

Es busquen joves treballadors

girona

Dues empreses creen el primer calvados català

GIRONA
MAITE MARTÍN
DIRECTORA COMERCIAL I DE MÀRQUETING DE MASELLA

“Activem Masella TV per informar millor”

Alp

Nissan referma el compromís amb la planta de Catalunya en una reunió amb Chacón al Japó

Barcelona

Control Group compra VI3 Informàtica

Barcelona
ECONOMIA

Telefònica es ven la històrica seu de Barcelona per 100 milions

Pedagogia i recerca per conservar la gamba, en l’inici del pla Palamós Peix

PALAMÓS