Economia

Tradeinn segueix creixent i tanca el 2019 amb 188 milions d’euros facturats

La facturació representa un increment de gairebé el 50% respecte al 2018

La companyia va gestionar l’any passat més de 2,5 milions de comandes

El grup de venda en línia de material esportiu Tradeinn, amb seu a Celrà, va tancar el 2019 amb una xifra rècord de 188 milions d’euros de facturació, superant les previsions que la mateixa empresa havia fet a principis d’any. Segons el director executiu i fundador de l’empresa, David Martín, la companyia en un primer moment s’havia marcat un objectiu de 150 milions, els quals es van actualitzar després en 175. Amb l’arribada del Black Friday, Martin assegura que ja tenien la mirada posada en els 180 milions, que finalment també es van acabar ultrapassant.

Aquesta projecció meteòrica va fer que l’any passat Tradeinn aparegués en el rànquing de les empreses que més creixen a Europa. El rànquing, fet pel rotatiu britànic The Financial Times, va col·locar la companyia en la posició 539 i donava dades com l’augment en 70 treballadors des de l’any 2014 al 2017. Avui dia Tradeinn gestiona més de 15.000 comandes diàries des de les seves instal·lacions de Celrà, amb una àrea comercial de 100 m² i un magatzem de 15.000 m². L’èxit de la companyia recau en la utilització de la tecnologia més avantguardista a l’hora de vendre per internet. Exemples d’això en són la moneda virtual CoINN, que Tradeinn llançava el 2015 amb l’objectiu d’augmentar la fidelització del client; o la incorporació de la tecnologia Brain Sins al lloc web, un programari de recomanació de productes que personalitza la pàgina web segons el client que la veu. L’empresa ara mira aquest 2020 amb el repte de continuar creixent com fins ara.

LES XIFRES

188
milions d’euros
facturats el 2019, gairebé un 50% més que al 2018 quan Tradeinn va facturar 134 milions d’euros.
193
països
on l’empresa ven a través de 15 botigues en línia, aconseguint arribar a 5 milions de clients arreu del món.

De Scubastore a Tradeinn, d’una a 15 botigues

L’empresa, nascuda l’any 1998 amb la creació de la botiga en línia Scubastore.com, especialitzada en material de submarinisme, s’ha anat ramificant en altres disciplines esportives sota el segell Tradeinn. Actualment el grup disposa de 15 botigues especialitzades en diferents esports com: Trekkinn.com, de muntanya; Bikeinn.com, de ciclisme; Smashinn.com, de tennis i pàdel, i Snowinn.com, d’esquí.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El BBVA guanya 2.200 milions d’euros el primer trimestre de 2024

barcelona

Els economistes insten a assolir grans consensos per reactivar el país

Barcelona

Falta talent i sobra paperassa

Barcelona

Un nou marc per a l’ocupació

Barcelona

CCOO convoca diverses jornades de vaga a Llansà

girona
Anna Pruna
Presidenta d'Indescat

“La inversió en ‘sportech’ és a les beceroles”

barcelona

L'sportech vol superar marques

Barcelona
Xavier Garcia
director del Tech Tourism Cluster de Catalunya (TTC)

“L’impacte del turisme té resposta des de la tecnologia”

Barcelona
LA CRÒNICA

A l’Expocasió, no val a badar