Economia

Els carnissers rebran comandes per Whatsapp

La idea és facilitar la compra al client

La campanya s’engegarà el mes de març a tota demarcació

El Gremi de Carnissers i Xarcuters Artesans de les comarques gironines començarà una campanya perquè els clients puguin fer les seves compres a les carnisseries a través de Whatsapp o bé per correu electrònic. Aquesta nova fórmula que el gremi vol implantar no pretén substituir les pàgines web que moltes de les carnisseries de la demarcació tenen i a través de la qual donen a conèixer els seus productes, sinó facilitar la compra al client. “Molta gent no pot anar a comprar a la carnisseria perquè, per exemple, els horaris de la feina coincideixen amb els horaris comercials o simplement perquè quan hi van hi ha molta cua. Per Whatsapp els serà més fàcil i ràpid”, assegura Sílvia Aliu, presidenta del gremi. Simplement, sempre segons Aliu, haurà d’enviar el missatge a la seva carnissera o el seu carnisser, fer-li la comanda i dir-li a quina hora l’anirà a buscar. “També hi ha carnisseries que estan disposades a portar la comanda a casa. De fet, ja n’hi ha moltes que ofereixen aquest servei”, comenta.

Aliu assegura que la pàgina web de les carnisseries “no sol funcionar gaire bé per vendre”. En canvi, segons Aliu, aquestes pàgines haurien d’anar enfocades a promocionar “els productes estel·lars de cada botiga” i aprofitar aquest espai de promoció per “aconseguir nous clients”.

La campanya de Whatsapp o correu electrònic és previst posar-la en marxa al març entre les carnisseries de les comarques gironines.

Cada mes hi ha una activitat

El Gremi de Carnissers i Xarcuters Artesans no para de fer promoció. Pràcticament cada mes hi ha alguna activitat programada i majoritàriament el destinatari és el comprador final. Per exemple, el gener va començar la campanya de l’escudella i van imprimir un díptic amb tots els ingredients necessaris per fer-la. “Ha agradat i ara fins i tot ens trobem que hi ha clients que van a les carnisseries i demanen que els posin tots els ingredients de la recepta per fer esculla.” Al gener també es va fer el dia de la croqueta. Al febrer (aquest any el dia 20, que serà dijous gras), i igual que aquests últims anys, es promocionarà la botifarra d’ou. Aquest any, però, també s’hi vol implicar les escoles perquè per dijous gras la mainada pugui berenar botifarra d’ou. També s’ha imprès la recepta de la coca de llardons.

Per Sant Jordi, el mes d’abril, es fan plats elaborats de Sant Jordi i es vol posar en marxa entre els botiguers un concurs de safates d’embotits. Al juny participaran en una nova convocatòria del Girona Excel·lent. Al setembre es vol continuar la campanya nutricionista que es va iniciar fa un any i mig. A l’octubre es tornaran a fer els carnellets. I finalment al desembre es tornaran a promocionar els plats cuinats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

Les exportacions gironines creixen un 10% durant el gener

GIRONA

Salsa Jeans i la Casa de las carcasas obren al Gran Jonquera

la jonquera

MUNICH i Rituals se sumen a l’oferta comercial de l’Espai Gironès

salt
economia

Comença el saló Alimentaria&Hostelco més ambiciós i amb més presència internacional

L’hospitalet de llobregat
PALAFRUGELL

Oohx!gen, l’associació de comerciants de Palafrugell, renova junta

PALAFRUGELL

El B-Travel compleix les expectatives i supera els 26.000 assistents

barcelona
Tribuna

Només el set per cent?

Professor d’innovació a EADA Business School

La Xina: el soci, i competidor, inevitable

barcelona

Suara vol captar capital per finançar la innovació

Barcelona