Economia

Hesperia s’alia amb Hyatt per captar clients americans i asiàtics

La cadena inverteix 10 milions d’euros en la renovació del seu emblemàtic hotel de l’Hospitalet, que es comercialitzarà com a Hyatt Regency Barcelona Tower

L’icònic hotel de la cadena Hesperia a l’Hospitalet de Llobregat serà el primer establiment de la marca Hyatt Regency a Catalunya, després d’una remodelació que ha costat 10 milions d’euros. Hesperia manté la propietat i la gestió mentre que la comercialització passa a mans de la firma Hyatt, amb l’objectiu de captar clients dels Estats Units, l’Amèrica Llatina i Àsia, on la marca nord-americana té una gran penetració. Això és especialment interessant per al mercat de congressos, convencions i reunions d’empresa, ja que l’Hesperia Tower disposa de 5.000 m² per celebrar aquest tipus d’esdeveniments; una superfície distribuïda en 24 sales de reunions i un auditori per a 500 persones.

La remodelació s’ha fet per elevar els estàndards d’un establiment, obra de l’arquitecte Richard Rogers i amb només catorze anys de vida; entre les novetats hi ha la instal·lació d’una pantalla LED d’una dimensió de 27 per 7 m al vestíbul de l’hotel.

L’estrena del Hyatt Regency Barcelona Tower té lloc després de la del primer establiment de la marca a Madrid, l’octubre passat. Jordi Ferrer, conseller delegat d’Hesperia World, ha explicat en l’acte de presentació a la premsa que el nou model de la cadena Hesperia World és “passar de ser una marca amb cases a una casa amb marques”, en altres paraules, continuar operant hotels en propietat però no necessàriament amb la marca pròpia.

Cal recordar que l’aliança amb Hyatt s’ha concretat després del trencament del vincle empresarial amb NH Hotel Group.

Ferrer ha assegurat que la intenció de la cadena catalana és proporcionar més recorregut als seus establiments i, a partir d’aquí, créixer dels 30 hotels que té ara fins a 50 en els pròxims tres anys. “Dins de la nostra cartera, l’Hesperia Tower és molt important, com també ho és per a Barcelona”, ha subratllat.

Per Ferrer, Hyatt proporciona valor de marca però també coneixement intern per als equips de treball.

Hyatt té un programa de fidelització del qual formen part 17 milions de persones.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Rècord d’inversió estrangera a les Terres de l’Ebre en cinc anys

Tortosa
economia

El BBVA explora una possible fusió amb el Banc Sabadell

barcelona
economia

La zona euro deixa enrere la recessió tècnica

barcelona
economia

Cinc cambres s’alien per un espai empresarial transfronterer més sostenible

GIRONA
QUERALBS

Les patronals del Ripollès reclamen un acord en la concessió de Vall de Núria

QUERALBS
economia

La Generalitat denega l’ERTO de Freixenet

Barcelona
economia

El BBVA guanya 2.200 milions d’euros el primer trimestre de 2024

barcelona

Els economistes insten a assolir grans consensos per reactivar el país

Barcelona

Falta talent i sobra paperassa

Barcelona