La Covid-19 aboca la Costa Brava a vendre seguretat
El Patronat de Turisme impulsa una campanya per incentivar a visitar-la
El Patronat de Turisme Costa Brava Girona impulsarà una campanya de publicitat extraordinària amb l’objectiu de frenar els efectes de la crisi sanitària per la Covid-19 en el sector. Per una banda, la campanya de publicitat està enfocada al mercat de proximitat al conjunt de l’Estat, així com part del mercat europeu. El cost d’aquesta campanya és de 55.000 euros i el Patronat també destinarà 160.000 euros a la compra de mitjans.
La campanya es dividirà en tres parts: una de l’estiu centrada en el sol i platja de la Costa Brava, una altra pensada per a la tardor que mostrarà els productes de la demarcació, i la tercera sortirà entre la tardor i l’hivern per potenciar el turisme del Pirineu. En aquesta es mostrarà a les famílies “una imatge de seguretat” de la Costa Brava, tal com detallen en un comunicat. A més, la campanya oferirà “propostes per gaudir de la natura, la cultura i la gastronomia en un entorn segur i proper”. El Patronat de Turisme també promou la destinació a les xarxes socials amb un joc de preguntes i respostes per donar visibilitat a les activitats de les empreses associades.