La Borsa
Més valors
Economia

La Covid-19 aboca la Costa Brava a vendre seguretat

El Patronat de Turisme impulsa una campanya per incentivar a visitar-la

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona impulsarà una campanya de publicitat extraordinària amb l’objectiu de frenar els efectes de la crisi sanitària per la Covid-19 en el sector. Per una banda, la campanya de publicitat està enfocada al mercat de proximitat al conjunt de l’Estat, així com part del mercat europeu. El cost d’aquesta campanya és de 55.000 euros i el Patronat també destinarà 160.000 euros a la compra de mitjans.

La campanya es dividirà en tres parts: una de l’estiu centrada en el sol i platja de la Costa Brava, una altra pensada per a la tardor que mostrarà els productes de la demarcació, i la tercera sortirà entre la tardor i l’hivern per potenciar el turisme del Pirineu. En aquesta es mostrarà a les famílies “una imatge de seguretat” de la Costa Brava, tal com detallen en un comunicat. A més, la campanya oferirà “propostes per gaudir de la natura, la cultura i la gastronomia en un entorn segur i proper”. El Patronat de Turisme també promou la destinació a les xarxes socials amb un joc de preguntes i respostes per donar visibilitat a les activitats de les empreses associades.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Coronavirus

El dèficit de l’Estat es duplica fins a l’abril pels efectes de la Covid-19

Madrid

Centenars d’empleats de Nissan protesten als concessionaris d’aquesta marca

Barcelona

Un 61,4% avala el teletreball després del confinament si es compagina amb la feina presencial

Barcelona

Renault acomiadarà 4.600 treballadors a França i 10.000 a tot el món en els pròxims tres anys

Brussel·les

Brussel·les espera que el fons de solvència per a empreses estigui operatiu “a principis de la tardor”

Brussel·les

El comerç mundial caurà un 7% al tercer trimestre

barcelona

Aragonès veu “molt difícil” que Nissan es quedi a Catalunya

Barcelona

Les raons des del Japó

Tòquio

Crèdits per als hotelers de 1.100 milions de CaixaBank

barcelona