La Borsa
Més valors
Economia

La Costa Brava i el Pirineu de Girona es promocionen a Madrid

El Patronat de Turisme ha presentat les novetats en productes i serveis

Una cinquantena de periodistes, prescriptors i agents de viatges de l’àrea metropolitana de Madrid, seleccionats van participar la setmana passada en la primera acció promocional i presencial de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, en què es van presentar les novetats en productes i serveis de la destinació. L’acte promocional va consistir en un triple esdeveniment en el qual van participar unes quinze persones de tres col·lectius professionals diferents: periodistes de turisme, prescriptors de viatges i agents de viatges d’empreses especialitzades en luxe, enoturisme i cultura. Cada esdeveniment va consistir en una presentació de l’oferta turística de la Costa Brava i el Pirineu de Girona juntament amb la projecció dels dos videoclips de la campanya Bojos per tornar-nos a veure. Seguidament es va servir un àpat elaborat amb productes del territori.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El turisme, el taló d’Aquil·les de l’economia?

barcelona

Nova campanya de promoció de Ripoll

Ripoll

Acciona anuncia un ERO sobre la plantilla subcontractada per Nissan a les plantes catalanes

barcelona

Més turistes, però més locals, a la Vall d’en Bas

La Vall d’en Bas

La facturació de la indústria a Catalunya cau un 13,9% al juny

Barcelona

Els virus castiguen la pitjor verema del segle

VILAFRANCA DEL PENEDÈS

Els EUA mantenen els aranzels al vi i l’oli europeus

WASHINGTON

La Covid-19 fa repensar la botiga al carrer d’Olot

Banyoles

Increment del 30% de les consultes al web de Turisme Olot

Olot