Economia

Nova campanya de promoció de Ripoll

Ripoll ha engegat una nova campanya turística amb el lema Ripoll per #compartir, que s’allargarà fins al 30 de novembre. L’objectiu és, d’una banda, fidelitzar el turista i aconseguir que torni a la ciutat fora de temporada, i, de l’altra, que faci difusió de Ripoll al seu cercle familiar i d’amistats. Per això, es donaran 35 vals de descompte i obsequis per bescanviar als comerços, restaurants i serveis adherits a la campanya. Es tracta d’una postal doble de Ripoll que conté els vals de descompte, que no són personals, així que es poden regalar a una altra persona. La regidora de Turisme de Ripoll, Manoli Vega, ha explicat que la campanya té per objectiu fer que la gent tingui ganes de tornar i que difongui tot el que es pot trobar a la vila. La tècnica de Turisme de l’Ajuntament, Virtu Cuadros, ha explicat que han optat per un embalatge que lligui el passat i el futur, i per això la forma clàssica que consistiria a enviar una postal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona

El debat per internalitzar el servei, en suspens

barcelona
economia

Pacte a Freixenet per l’ERTO que afecta 615 treballadors

barcelona