La Borsa
Més valors
Economia

Els taxistes demanen ajuda als ajuntaments

L’Associació d’Empresaris de Transports en Automòbils Lleugers (taxis) de la demarcació de Girona ( Aetal ) ha demanat la subvenció de l’import de l’impost de circulació dels vehicles als 27 municipis on tenen associats(Girona, Salt, Caldes de Malavella, Vidreres, Riudellots de la Selva, Lloret de Mar, Avinyonet de Puigventós, Figueres, Santa Coloma de Farners, Arbúcies, Hostalric, Vilobí d’Onyar, Cadaqués, Port de la Selva, Llançà, Palamós, Calonge, Roses, Castelló d’Empúries, Palafrugell, Begur, l’Escala, La Jonquera, Riells i Viabrea, Flaçà, Sant Feliu de Guíxols i Portbou).

D’altra banda, l’Aetal demana també que se’ls subvencioni la taxa que paguen per la titularitat de la llicència de l’any 2021 amb l’objectiu d’alleugerir una mica les despeses.

Segons l’associació, des de l’inici de la pandèmia el sector del taxi s’ha vist greument afectat econòmicament i les famílies que depenen íntegrament d’aquesta activitat estan vivint una situació molt difícil.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La COVID-19 amplia la bretxa de gènere al mercat laboral

barcelona

L’atur es manté estable al novembre, amb 484.748 desocupats (+0,04%)

barcelona

La junta de Bankia avala la unió amb CaixaBank amb voluntat de lideratge

Barcelona

Casas, reescollit secretari general d’UGT a Girona

GIRONA

Nou ‘hub’ tecnològic a l’edifici de la Borsa

barcelona

L’Agència Tributària celebra que la recaptació caigui menys durant la pandèmia que el PIB

barcelona

El sector audiovisual adapta el negoci a les necessitats de la pandèmia

barcelona

El Govern cedeix cinc plantes de la Borsa de Barcelona per impulsar un ‘hub’ tecnològic d’innovació financera

barcelona

El Banc d’Espanya calcula que entre un 6 i un 10% de les empreses de l’Estat seran inviables per l’impacte de la crisi

Madrid