Economia

Ceràmica de la Bisbal per indicar els comerços del municipi

Els 130 adherits a la Federació de Comerç bisbalenca ja llueixen les peces com a afegitó al rètol

La Federació de Comerç de la Bisbal i la marca Ceràmica de la Bisbal s’han aliat perquè cadascun dels 130 negocis adherits a l’associació de botiguers llueixi una rajola similar a les que tradicionalment informaven sobre els comerços i la seva activitat, a mode de rètol. Aquest cop, és un complement de la retolació habitual, en què han cooperat els ceramistes Yannick Galimont –autora dels marcs de promoció de la campanya– i Jaume Rulduà –que ha elaborat les rajoles per a cadascun dels negocis.

Per l’alcalde bisbalenc, Enric Marquès, és una manera més “que es respiri ceràmica arreu de la ciutat”, capital de l’art. I per a la federació ha estat un al·licient més per guanyar associats, promocionar-los en paral·lel a la ceràmica i enfortir l’entitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
regne unit

El Banc d’Anglaterra no es deixa arrossegar per la Fed i manté els tipus en el 5%

barcelona

Girona és una de les demarcacions de l’Estat amb més hotels a la venda

GIRONA
Tribuna

Un equip de 3 estrelles

Soci-Director de H&B Human and Business, conferenciant i formador
economia

Ajuntament, empreses i institucions acadèmiques impulsen l’Aliança per a la Innovació BIVA

SANT CUGAT DEL VALLÈS
Estats Units

La Fed retalla mig punt els tipus d’interès en la primera rebaixa des del 2020

Barcelona
Estats Units

Tupperware inicia el procediment de fallida

Barcelona
economia

Mataró guanya una primera demanda al Corte Inglés que li reclama 24 milions

Mataró
unió europea

Anul·len una multa a Google per pràctiques abusives en publicitat

barcelona

El Consorci de les Gavarres augmenta un 14,36 % el pressupost 2025

monells