Economia

Les vendes en línia de Mango pujaran del 40% el 2020

La Covid-19 ha modificat els patrons de consum també en el capítol de la moda, de manera que Mango estima que enguany les seves vendes en línia pujaran fins als 800 milions d’euros de facturació, 40% més que la xifra de l’any passat. Així ho va comentar ahir Elena Carasso, directora de l’àrea en línia de la companyia catalana, que va matisar que la dada final dependrà de com es comporti el negoci en un context de pandèmia en els dos últims mesos de l’exercici, “normalment els millors de l’any, amb el Black Friday i la campanya de Nadal”. Durant l’acte de celebració dels vint anys de la posada en marxa del canal electrònic, Carasso es va mostrar esperançada que el 2021 la seva xifra de negoci assolirà els 1.000 milions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
SOCIETAT

CCOO critica l’acord laboral signat per a la Copa Amèrica

BARCELONA
ECONOMIA

El Port de Barcelona i el de Xangai col·laboraran en innovació i descarbonització

TÀRREGA
Economia

El Sabadell insta el BBVA a dir quins accionistes donen suport a l’OPA

barcelona
amèrica del sud

L’Argentina es paralitza en la segona vaga general contra Milei

barcelona
Economia

El Sabadell respon: Denuncia el BBVA a la CNMV per vulnerar la llei d’OPAs

barcelona
VIDRERES

L’àrea d'economia va gestionar 67 ofertes de feina el 2023

VIDRERES
Consolidar un monopoli?
l’anàlisi

Consolidar un monopoli?

economia

OPA hostil del BBVA al Sabadell amb acomiadaments

madrid
economia

Rebuig frontal a una OPA que es cola en la campanya

barcelona